BaraElinor

Alla inlägg under mars 2011

Av Elinor - 27 mars 2011 18:31

Jag har skrikit en hel del här hemma, och det är så gryyyymt skönt att det blev vinst idag! 4-0 i matcher mot AIK, och nu är bästaste laget i FINAAAAL!!!!

Hoppas att man kan få åka till torget och fira med grabbarna i år då!!! :-D


Å Färjestad, å Färjestad

hungriga som vargar vi SM-guld ska ta

Å Färjestad, å Färjestad

Vargarna från Värmland, FÄRJESTAAAD!!!

Av Elinor - 27 mars 2011 08:00


Jag skulle spara så mycket jag kunde, kanske köpa nån typ träningsmaskin eller så att ha hemma (och då menar jag inte bara attract bandet som jag skrev om häromdagen) och kanske en ny dator. Men resten skulle jag kanske komma att behöva längre fram så jag skulle försöka att hålla i pengarna för omväxlingsskull. :-) Jag tror på allvar att jag skulle bli riktigt snål om jag fick så mycket pengar, för då vill jag ju att dom alltid ska finnas kvar. Haha!

Av Elinor - 26 mars 2011 18:31

    

Jag känner mig fortfarande ganska pigg... Hahaha, det är helt knas egentligen hur man kan bli piggare och piggare ju mindre man sover. Får se hur länge det håller i sig den här gången.

Är lite rädd för att vara såhär speedad till helgen när vi ska ha tjejkväll. Dom kommer ju tro att jag är totalt dum i huvudet. :-P Eller så märker dom ingen skillnad för jag är ganska knas annars med. Hehe!


Vad gillar ni bilden i det här inlägget? Jag älskar skuggorna av blommor på väggen. Och sen tycker jag om att det är med en del av mina foton där på kanten. Mina smalbilder (förutom en) som jag har sparat på för att peppa mig själv en hel del. Så ja jag är ganska nöjd med den där bilden även om den är så liten. :-D Hoppas att jag ska kunna ta lite fler roliga bilder där jag leker med ljus och skuggor.

Har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska kolla på oxå, för samtidigt vill jag fortsätta läsa. Haha, mina i-landsproblem är så enorma verkligen! :-P


Nu ska jag greja lite tror jag...

Av Elinor - 26 mars 2011 14:55



Alltså, jag följer inte Big Brother, men jag har sett några avsnitt här och där. Men hon Roza är ju helt störd. Hon är riktigt pinsam och jag blir galen på henne så fort hon kommer i bild. Jag vet inte så mycke om någon av dom som är med, men det var nån som sa att hon Roza (gaphalsen) ska vara lärare??? Stackars barn, jag tror jag skulle hemskola mina barn hellre än att låta henne ha hand om dom. (om jag nu hade barn) Usch!

Av Elinor - 26 mars 2011 10:54


 

Sådär såg jag ut i morse efter att inte ha sovit någonting. Jag har försökt sova efter det men jag lyckas inte. Jag går bara omkring och gäspar trots att jag ju faktiskt inte känner mig så jättetrött.

En liten del av mig längtar efter att få ta tag i städandet här hemma och mysa omkring och flytta rätt saker och damma och torka rent. :-) Men ja, en större del av mig vill hellre ligga på soffan och läsa "Män som hatar kvinnor". Har sett filmerna, men inte läst böckerna förut. Oftast tycker jag inte om att göra det i den ordningen, men det är okej. Och hittills så tycker jag som vanligt att böckerna är såååå mycket bättre och mer underhållande. Även om jag älskar Noomi som Lisbeth Salander! :-P


Jag har öppnat mitt fönster typ på vid gavel bara för att få in den kyliga och sköna luften och det är underbart! Jag älskar att det håller på att bli vår och att jag kan få vara såhär pigg som nu. :-) Jag önskar bara att jag hade lite mer självdisciplin på mig själv så jag kunde göra något vettigt istället för att bara lata mig. Haha! Men jag hinner, jag har ju inget direkt inbokat så det är väl bara att köra.

Jag har inget vettigt att blogga om, därför blir det såhär torrt och tråkigt... jag vill skriva av mig men jag orkar inte riktigt formulera mig. Så jag skiter i det här...

Av Elinor - 26 mars 2011 08:00

Det beror helt på... Jag tror inte att jag har någon direkt typ utan det beror helt på hur killen är i sig.

Sen så om jag från början ska bli lite attraherad så ska han vara lite "bad boy". Eller liksom lite "Rocker boy" det tycker jag är sexigt. Men ja, jag har aldrig varit tillsammans med en bad boy, utan det är mer lite utländsk look på dom. Mörka, bruna ögon... bruna ögon är det finaste jag vet.

Det enda jag kan säga att jag inte faller för är killar som ser för smöriga eller för snobbiga ut. Jag blir avskräckt bara av tanken. Den där typ sthlms looken som många killar har är INTE min smak. (och jag är till 99% inte deras smak heller så det är ju lugnt)

Men om man ska välja en grabb som alltid kommer ha en speciell plats i hjärtat så är det ju den här mannen. Om jag kunde så skulle jag gifta mig med honom.


  

Av Elinor - 26 mars 2011 06:31


Det är verkligen härligt väder ute! Själv har jag ju då inte gått och lagt mig än då. Haft massa annat att pyssla med under natten, men jag funderar på om jag ska sova en stund nu här på morgonen. Måste bara skriva klart mitt brev som jag har påbörjat.

Först var jag ju vaken för att jag skulle se Happy Gillmore, sen tänkte jag sova, men då var den nån engelsk kriminalserie som jag inte kunde slita mig ifrån, och sen var det en film med Richard Geer (stavning?) och då kunde jag ju ändå inte slita mig. Sen var det Most Haunted (mitt favvo program) men jag hade redan sett det så då kunde jag pyssla med annat. :-)


Ja ja, jag hoppas ni får en fin dag! Kommer nog att skriva lite då och då under dagen tror jag. Har en liten plan. :-P

Pöss

Av Elinor - 25 mars 2011 21:29

Jag är seg som ett as just nu... jag vill sova, samtidigt så går det ett program som jag vill se vid typ 3 i natt. Hahaha! Hur ska jag lyckas med det tro? Man kanske skulle ställa klockan och sova tills dess? :-P

Det får nog bli så... hihi

Ovido - Quiz & Flashcards