BaraElinor

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Elinor - 3 mars 2011 23:30


Jag ser att bilden blev lite konstig när jag krympte den, men jag orkar inte ändra. Jag vet inte om det här är första dagen i skolan, men det kan vara så. :-) Jag tycker det är så snyggt att ryggsäcken är typ större än mig. Hahaha!


Känns lite skumt, för nyss när jag skrev, eller ja för en stund sen då... då var jag hur tät som helst och supertrött och svårt att andas osv. Nu har det totalt släppt i näsan och jag är hur pigg som helst??? Hur hände det här? Har varit så nu några dagar. Det svänger jättemycket och så, så jag är inte helt sjuk än. Kanske slipper jag undan. Men jag tänker ändå ta det lugnt den här helgen och kurera mig bäst jag kan.


Har slökollat lite på spiderman 3 nu på 6an (enda bra kanalen jag har) men jag har inte orkat koncentrera mig på den för jag har sett den så himla många ggr så den känns inte intressant. Men bättre än ingenting. Nu funderar jag på om man ska kolla klart på HP6? Nja... Jag får se...

Har lite lust att skriva en massa igen. Fast jag vet att det inte heller är smart att börja med såhär sent, för då kommer jag ju aldrig att gå och lägga mig och så rubbar jag hela min Dagsrytm... (jag tror jag stavade rätt ;-P)


Eeeeh, vad ska jag skriva här inne nu då??

Nej det får nog bli sängen ändå så jag orkar med morgondagen hyfsat iaf. :-D

Av Elinor - 3 mars 2011 23:15

Jag brukar inte vara lika petig längre. Förr hatade jag verkligen när folk inte kunde stava eller när dom hade särskrivningar hela tiden. Och nu menar jag inte vanligt folk, jag bryr mig inte om ifall folk inte kan gramatik eller så. Men när folk som har bloggning som sitt jobb och typ INGEN bloggare vet hur man stavar då blir man lite trött. Bloggare skriver som krattor och ibland fattar man knappt hälften av vad dom skriver för att orden betyder ingenting. Ibland kan det säkert bero på typ snabbskrift på telefonen, eller att man helt enkelt kommer åt fel knapp, men när dom skriver likadant VARJE gång? Några behöver nog ta sig tillbaka till skolan. Jag ser det oxå som lite lustigt att Blondinbella tillhör dom som stavar BÄST och vad jag har hört så har hon dyslexi... Det tycker jag säger någonting.

Hahahaha!


  

Av Elinor - 3 mars 2011 22:02

  


Jag kan inte andas!!! Men jag vill inte ta min nässpray än för jag vill ta den när jag ska sova istället så jag kan andas genom näsan när jag sover. Annars kan jag inte sova heller. Blir liksom anfådd av att sitta still just nu... INTE BRA!!!


Har legat hela kvällen typ och läst Da Vinci-koden istället. Jag orkade inte med den boken som jag läste innan så jag började i den här istället och jag älskar ju hans böcker. Sen tror jag ju inte att det är sant som han själv verkar tro... men jag tycker dom är spännande och jättebra att läsa! :-D Vill bara fortsätta läsa, men nu är det paus för jag kollar på debatt. Måste se på Kissie, för jag vill se hur hon ser ut utan redigering. Hahaha! Och jag vill höra hennes kommentar på det hon gör. :-)


Jag vill ha ordning omkring mig igen, men man kan inte städa och pyssla när man är så tät så man håller på att kvävas.. haha... Så jag får gå och blänga på det stökiga ett tag till.


Nu har jag sett Kissie, och ja.. jag har ingen kommentar. Helt meningslöst inlägg tycker jag. Dom får ju inte prata ordentligt och sen blir det bara meningslöst tjafs när dom väl får ordet... suck. Och Kissie ser VÄLDIGT annorlunda ut live, jämfört med hennes bilder. :-P Hahaha, mer än så tänker jag inte säga.. nu ska jag läsa en stund till innan jag ska sova.

Av Elinor - 3 mars 2011 13:29


Sitter här och småhostar för mig själv och snorar och är totalt seg. Sovit till och från hela dagen hittills... därför har det inte blivit nåt inlägg förrän nu.

Var ju vaken en stund förut och hittade i telefonen en gratis app som man kan spela NES-spel på.. Hur kul som helst så jag spelade Super Mario och sen Dr Mario och även lite Iceclimber (mitt favvospel när jag var liten). Fast jag måste erkänna att det är mycket svårare att spela i telefonen. :-P Men hur kul som helst. :-D Gick att spela massa andra typ Supernintendospel osv oxå. :-D Nej jag är ingen spelnörd! ;-P Jag sitter och är nostalgisk med alla spel man hade när man var liten. Helt klart en tumme upp att jag hittade den appen. :-D (ja jag missbrukar min glada smiley idag)


Det är så fint väder ute nu med sol och allting och så orkar man inte vara ute för man är så förkyld. Det är illa.. men ja, det kommer förhoppningsvis fler soldagar. Har lite roligt åt att man tittar ut så skiner solen jättemycket och så kollar man vädret i telefonen så står det att det är regnskurar. :-P Jag litar inte riktigt på min telefons väderstatus om man säger så.. hahaha!


Men nu blir det till att lägga sig i soffan och läsa lite i Blunddockan - Deaver som jag inte kommit speciellt långt i men som jag tycker är rätt bra hittills. Jag tror deckare är min genre.. Igår läste jag ju ut gåtornas palats - Dan Brown och den var riktigt bra. Jag var helt inne i boken och satt typ och tjöt om att dom skulle lyssna på hon som pratade för hon hade lösningen. Hahaha, ofta att man skriker till en bok! Jag lever mig verkligen in i dom när jag läser. :-D

Men ja, jag återkommer...

Ovido - Quiz & Flashcards