BaraElinor

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Elinor - 18 mars 2011 21:15


Fan vad fräsch man såg ut när man hade lite färg och inte såg ut som ett lik. :-P Annars är det inte världens bästa bild, men ja det får man stå ut med. haha!


Jag har varit lite dålig på att skriva på sistone, har bara ett gäng inlägg som är tidsinställda som ploppar upp ett om dagen till och med den 20e tror jag. Har varit så konstig nu de senaste dagarna så jag har inte litat på att jag kunnat skriva något vettigt iaf.

Jag sov inte mer än 4 timmar på 4 dygn... Sen fick jag en sömntablett av psyk och så sov jag 8 timmar i natt. Men jag har varit seg i kroppen hela dagen nu efter att ha tagit den. Blir alltid sån så jag hatar sömntabletter.

Jag har varit speedad i 4 dygn tidigare nu och flummat omkring ganska rejält. Vet inte hur jag kunnat bli sån. Delvis är jag den än, men ja, det har ju blivit lite lugnare av att jag fick sova. Men nu är jag inte det minsta trött längre så vi får väl se om det blir någon sömn inatt då... I vilket fall så blir det inte än.


Håller på att göra en lista på alla mina böcker igen så nu hela dagen igår och hela dagen idag så har jag sprungit och burit böcker och suttit vid datorn och skrivit ner dom. Och än är jag inte klar. :-P Så kommer nog fortsätta med det imorn. Hihi!

Jag borde greja lite mer med allt möjligt oxå så jag får undan saker som inte borde ligga framme. ;-) Och så vill jag byta till mina fina nya gardiner som jag inte har hunnit med att fixa än. Men jag tyckte dom kändes lite våriga och så har det snöat ute och då passar inte det riktigt in. Men ja, kanske imorn eller nån gång under helgen i stort. Skulle behöva skriva om mitt brev tror jag, det har blivit lite misshandlat efter att ha legat i min ficka i en vecka när jag försökt få tag på L.


Ja ja, jag skriver nog igen ikväll eller natt, eller så kommer jag in igen imorn.

Av Elinor - 18 mars 2011 08:00

Alltså jag saknar inte så mycket saker direkt. Inte sådär att jag behöver en massa prylar och så. Visst jag kan shoppa en del för att jag tycker det är kul och rogivande, men jag saknar sällan det jag köper.


Den enda grejen som jag kan tänka att jag saknar är en sak från när jag var liten som jag inte har en aning om var den har tagit vägen. Det är min Bibbi. Jag hade en typ humla, en liten nalle fast med typ tygkropp och sen plasthuvud. Den fick jag av min mormor och morfar och den är totalt borta. Den sörjer jag... Och saknar. För den betydde mycket för mig genom åren.

Ovido - Quiz & Flashcards