BaraElinor

Alla inlägg under februari 2011

Av Elinor - 28 februari 2011 21:18

  


Jag kollar på top model och jag är helt speedad nu... Jag har druckit lite cola igen tyvärr så jag är uppe och klättrar på väggarna igen. :-P

Är helt besatt av top model, dom inspirerar mig på så himla många sätt som jag inte ens kan förklara. Dom är så vackra på alla sina foton. Kanske låter konstigt men jag får jättelust att MÅLA! :-D Och inte typ sådana där fina tavlor som andra gör, för det kan jag inte. Men jag vill kladda, göra egna tavlor och jag har bilder i skallen på hur jag skulle vilja göra. :-D Sen får jag lust att skriva oxå, för man får lite upplägg till personligheter osv genom dom här. Hahahaha!

Efter att jag sett på top model så ska jag återgå till att checka in Harry Potter filmerna... Jag har en liten bit kvar på tredje, sen är det ju tre filmer kvar. :-D Me löööv HP!!! (Fast mest så är jag kär i Snape, och Ron och Dumbledore)


Ja ja, det kommer nog ett inlägg om HP senare. :-DDD

Av Elinor - 28 februari 2011 20:39


Jag skrev ju ett inlägg förut idag om Kelly Osbourne och så skrev jag ju om en låt som jag gillar med henne, men ja. Glömsk och klantig som jag är så la jag ju inte in själva låten i inlägget. Så den kommer här istället.. :-D


Av Elinor - 28 februari 2011 17:48

(Bilden är härifrån)


Satt och kollade lite på nätet och jag är kanske lite efter men jag hittade bilder på den "nya" Kelly Osbourne och i mina ögon så har hon blivit skitsnygg!!! Jag har alltid gillat henne, speciellt låten Shut up. Jag tycker hon är grym som har lyckats gå ner så mycket som hon gjort! Hon var ju med i Dancing with the stars eller vad det nu heter och det var då hon började gå ner. Hon har verkligen blivit nåt slags förebild för mig nu... nån att se upp till. :-D


  


Här är före och efter bild på henne och jag blir lika imponerad varje gång. :-D

Av Elinor - 28 februari 2011 17:27


En dålig vana är att jag biter på naglarna. Usch! Gillar det inte alls, det är så äckligt och fult, men jag kan liksom inte sluta. Har försökt.


En annan dålig vana är att jag väldigt lätt stressar upp mig själv och gör mig livrädd för småsaker så jag får panik och totalt låser mig. Ger mig själv så mycket mer ångest än jag skulle behöva ha...


Blir jag orolig så blir jag handlingsförlamad, och det kan väl oxå räknas till en last eller så... haha.


Sen finns det säkert mycket mer, men jag tänker inte tala om allt för er. ;-P


Pöss!

Av Elinor - 28 februari 2011 16:51


Hahahaha, jag skrattade nästan ihjäl mig när jag såg mig i spegeln så jag var tvungen att ta kort på det. Det såg roligare ut innan, men det hann lägga sig lite innan jag hittade kameran. Men ja, så snygg var jag iaf för en liten stund sen.


Har varit seg hela dagen och haft ont i skallen och det har känts som om jag har en stor klump innanför näsan inne i hjärnan typ. Men så tog jag en lång varm dusch nu för en stund sen och det var så skönt och nu mår jag hundra ggr bättre än innan.


Jag har ett litet Harry Potter race här hemma i min ensamhet idag. :-D Är bara på andra filmen än, men jag tänkte kolla på så många som jag orkar. Ska bara ha en timmes paus sen för att se Top Model. :-D Jag tror inte att det är något annat på tv idag som jag måste se. :-P


Jag är ganska positiv just nu måste jag erkänna, även om jag fällde en tår när Malfoy kallade Hermione för Mudblood. Hahaha, jag är så känslig!

Ja ja, jag återkommer lite senare tror jag. :-D  

Av Elinor - 27 februari 2011 14:18


Jag måste säga att en helt vanlig dag hos mig har hittills inte varit speciellt aktiv. Jag sover/vilar mest, eller kollar på datorn/tvn... Fast ja, den här helgen har jag faktiskt börjat skriva en del planering på datorn som jag hoppas på att kunna börja med under veckan. Ska alldeles strax lägga mig och läsa lite, sen efter det så ska jag fortsätta med planeringen. Är så mycket jag vill ha nerskrivet... som mål och delmål och matplanering och en del träning som jag vill börja få in lite smått här och där. :-D

Så snart kanske jag kan skriva om en aktivare vardag!  

Av Elinor - 26 februari 2011 19:27

  


Japp då är det dags för melodifestivalen igen då. Eller ja,  om en stund alltså. Det har varit några få bra låtar med i år, och jag tror inte att det blir bättre ikväll. Men ja, jag kollar ändå. Men skivan kommer INTE att komma in här hemma hos mig iaf. Det tänker jag inte slösa pengar på.


Dagen blev inte så aktiv som jag hade tänkt mig idag. Jag fastnade i en bok så jag har läst nästan hela dagen. :-D Jag har fastnat för Dan Browns böcker (hur ogärna jag än vill erkänna det) Läser just nu hans debutroman och har läst typ halva idag. Jag gillar att man får tänka, följa utvecklingen och massa tecken osv. Jag måste erkänna att jag INTE har läst Da Vinci-koden men den blir nog snart ett måste, jag äger den ju (och dom andra: änglar och demoner, i cirkelns mitt och den förlorade symbolen) Jag har dom två filmerna oxå. Hahaha, nörd störd överkörd.


Ja ja, jag ska nog läsa en stund till innan det börjar... :-D

:-)

Av Elinor - 26 februari 2011 10:58

  


Det kommer bli bättre med egna bilder bara jag kommit i ordning med allting. Har varit kass på det det senaste och jag vet om det. Men som sagt, när jag städat, flyttat om, planerat osv, då kommer jag att plocka fram min kamera igen. :-D


Kommer ner lite snö idag, ser ut typ som frost på marken... Jag hoppas inte att det blir värre för jag vill ha vår nu snart. Ingen mer snö, nu får det vara bra.


Men ja, nu blir det städning och pysslande här för fulla muggar! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards