BaraElinor

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Elinor - 14 februari 2011 20:34

  


Jag känner mig fel just nu... precis i den här sekunden så vill jag inte mig själv väl! Det fattas nåt i mitt liv men jag har inte listat ut vad det är. Jag saknar att pyssla med saker, att ha saker att göra. Men jag vet att jag inte klarar av jobb just nu... Fast jag MÅSTE komma på något att göra med min tid, och inte bara sitta framför tv/dator och bli seg, segare, segast. Håller på att bli dum i huvudet för att jag inte använder hjärnan tillräckligt mycket. Visst jag tänker mycket på allting fram och tillbaka, jag mal saker om och om igen... men jag använder den inte till något där den får anstränga sig. Jag bryter bara ner den och jag tycker inte om mig själv när det blir såhär.

Vad vill jag egentligen med livet??? Vill jag någonting alls? Jag är blockerad just nu, jag får inte fram någon klar vilja för framtiden... för jag är inne i misslyckande-tänket och då är det som en stor svart betongmur framför mig som jag inte kommer förbi. Jag tror jag kommer att behöva hjälp med det. Är det så fel av mig om jag bara vill ha ett enkelt jobb som inte kräver en massa universitetsstudier? Jag klarar inte att plugga, jag kanske klarar det kunskapsmässigt, men inte psykiskt!!!

 

Äh, jag kan inte skriva här för jag bara gråter iaf...

Av Elinor - 14 februari 2011 12:48

Ja du... det beror på hur man ser på det. Min första pojkvän eller vad man ska kalla det var ju redan i lågstadiet. :-P Men hur seriöst det var... hahaha!

Annars tror jag den första jag var riktigt kär i var Erik. Vi var tillsammans när jag gick i nian, och sen även i 1an på gymnasiet. Hade aldrig känt så tidigare som jag gjorde när jag blev tillsammans med honom. Trodde aldrig att han skulle kunna gilla någon som mig, men tydligen gjorde han det. ;-)

Vi hade kul ihop, och han var mysig. Saknar faktiskt det vi hade, även om det inte höll så länge. Önskar att jag kunde känna så för någon igen. :-D

Av Elinor - 14 februari 2011 12:22


Jag får nog snart ta och skärpa mig! Jag sover hela tiden, så nu får det vara slut på det. Tänker hålla mig vaken hela dagen nu, och när jag vaknar imorn på morgonen så ska jag hålla mig vaken efter det. Måste ta och greppa dagen och inte bara sova bort den!

Jag sover alldeles för mycket just nu, och det tycker jag inte om riktigt... Man kan inte sova hela livet!


Har en del att städa idag oxå så jag får väl snart sätta igång med det. Men det känns faktiskt ganska kul just nu, så det går nog okej.

Kommer troligen att ha datorn i sovrummet i fortsättningen så jag kommer nog inte sitta vid den lika mycket... fast jag har inte helt bestämt mig. :-) Ibland är det ju skönt att kunna sitta och skriva framför tvn. Jag ska iaf flytta på den till nåt bättre ställe än där den är nu, för nu känns det som det inte finns plats för någonting på bordet. :-P


Ja ja, jag har inte så mycket att skriva just nu, i skallen har jag redan börjat städa. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards