BaraElinor

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Elinor - 9 februari 2011 21:15



Jag höll ju på lite med 30 dagar om böcker. Men jag gav upp det, för kände mig mest pressad och sen så blir det väldigt mycket samma svar eftersom jag kan svara Harry Potter på väldigt många frågor. :-P Så nu skriver jag bara som vanligt igen. Jag ska inte hålla på med listor och sånt där för jag blir uttåkad på två sekunder och så fullföljer jag inte. Jag är riktigt imponerad att jag klarade av att fullfölja hela julkalendern som jag la upp under december. Trodde aldrig jag skulle fixa det. Men men, ibland överraskar man sig själv.


Sitter och känner mig lite ensam för stunden, inte pratat så mycket med mamma som jag är van vid och det känns konstigt, men jag får väl vänja mig.

Hoppas bara att allting ska bli bra, och för att det ska bli det så får jag helt enkelt hålla ut så länge. :-) Det där blev sådär lagom flummigt när jag inte vill skriva ut rakt ut vad jag tänker på. Fast många vet redan...


Skäms lite för att erkänna att jag inte har kommit igång med min städning än. Jag måste försöka ta tag i det den här veckan. Jag vill inte dra ut på det mer nu utan verkligen få undan. Jag trivs så mycket bättre då, och sen så just städandet ger mig något att göra så jag slipper fundera.

Ska nog försöka att göra så mycket som möjligt imorn... hoppas jag. Behöver få igång mig själv igen. Komma loss från den här handlingsförlamningen som jag varit i ganska länge nu. Det är så himla mycket som rör sig i min skalle så jag håller på att bli galen. Så nu får det ta mig f-n vara nog!


Ja ja, nu ska jag nog kolla en film till så får vi se vad som händer sen. Kanske skriva lite vanlig dagbok oxå där jag kan skriva ut alla känslorna oxå. Vänta på att det blir morgon så min terapeut ringer.

Men ha en bra kväll allihop! kram  

Ovido - Quiz & Flashcards