BaraElinor

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Elinor - 5 februari 2011 21:15



Jag blir så himla trött på alla tankar som attackerar hela tiden! Jag har gått ner i vikt, jag har minskat nästan 8 kg från det att jag vägde som mest... men jag känner mig fetare och fetare för varje kilo. Jag tycker jag har blivit dubbelt så stor nu sen jag mätte mig sist...

Var ute med mamma på stan idag och det var jättemysigt och så... men när jag väntade på henne när hon testade lite kläder så såg jag mig själv i spegeln utanför och jag bara kände usch... jag har ju tio dubbelhakor. 5 Miljoner bristningar på magen och på låren och i sidan och på armarna... Äckligt!!!

Känns så hopplöst när det man kämpar för mest liksom bara glider undan och man inte kan se några som helst resultat. Jag ser ju visserligen siffrorna bli mindre på vågen, men jag känner det inte som att det stämmer, jag ser inte att det stämmer.

Har rört mig för lite det senaste, jag måste komma igång med det!!! Jag blir galen på allting!!!

  

Av Elinor - 5 februari 2011 18:52

  


Jag blir galen på min dator!!! Nu när jag har fått den fixad och allt så ska den börja låta som en gräsklippare istället. Dret-fläktar!!! Jag har försökt att dammsuga den, men det hände inte speciellt mycket. Nu vill jag bara stoppa fingrarna i öronen så jag slipper höra oljudet! Men jag vill ju inte stänga av den heller eftersom jag är något beroende av att kunna sitta här och knattra på den.

Suuuuck, varför ska alltid allting krångla för mig???

Av Elinor - 5 februari 2011 18:43


Ja, det är väl typ Harry Potter serien... alla dom böckerna har jag läst hundra gånger nu tror jag. Kan tröttnar aldrig. :-) Man kan läsa dom om och om igen och ändå hittar man typ alltid nåt nytt. Eller iaf så gör jag det! :-P Och hur man än mår så kan den pigga upp och jag älskar den världen som man får kliva in i. :-D


En annan bok som jag läst många gånger är "Om änglar kunde tala" av Torgny Wirén. :-) Men den orkar jag inte skriva om nu.. hahaha, så om ni gillar titeln så läs den! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards