BaraElinor

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Elinor - 11 februari 2011 13:48

så spelas den här låten på cd:n för fullt.



Har lite nostalgi från musiken jag alltid lyssnade på i högstadiet och gymnasiet så just nu är det Backstreet Boys, Spice Girls och lite Britney Spears. :-D


Av Elinor - 11 februari 2011 13:33

     


Jag har shoppat mig en box med alla Narnia-böckerna på engelska. :-D Tycker om att läsa på Engelska, det ger mer då, och så får jag träna hjärnan lite grann. Jag läser ju annars  alltid Harry Potter på engelska fast jag har dom både på svenska och engelska.

Men iaf, jag har velat ha Narnia serien hur länge som helst, men alltid tyckt det var för dyrt att köpa alla 7 delarna. Så hittade jag den här boxen så jag var bara tvungen att slå till. :-D


Har lite kläder som jag shoppade för typ 2 månader sen oxå som jag inte har lagt upp riktigt än... men nu dog min kamera när jag tog kort på böckerna. Så jag måste ladda den först så kanske det kommer bilder senare då. Hihi!



Av Elinor - 11 februari 2011 09:02

  


Snön vräker ner och det blåser och yr överallt. :-P Så skönt att sitta inomhus. Hehe! Om jag ska vara ärlig så gör det mig faktiskt ingenting att det blivit snö igen, tycker det är helt okej. Men det är lite jobbigt när man måste ut och det inte är plogat någonstans så man får pulsa fram i snön och får världens träningspass. Fast gratis motion ska man väl inte klaga på. :-P


Jag är faktiskt ganska pigg än så länge så det blir snart frukost och sen dra igång med städning tror jag. Är ganska soft om man tar det i sin egen takt och sådär. Fast ja, jag får se hur det går sen. ;-) 


Nej nu ska jag greja lite...

Ovido - Quiz & Flashcards