BaraElinor

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Elinor - 7 februari 2011 20:42



Jag är helt slut i hela kroppen. Bestämde mig för att göra något av min tid och stod typ en timme på den här plattan och skuttade och sen finns det ju en övning när man ska jogga osv och det körde jag oxå. Så nu är jag död, och jag har sträckt mig i vaden. :-P

Men jag måste säga att det var skönt och ganska kul så jag får nog fortsätta att göra fler gånger.

Nu ska jag spela lite innan det är dags för sängen. :-D  

Av Elinor - 7 februari 2011 11:32

Ja du... Vilken av Harry Potter böckerna är bäst??? Jag tror att jag måste säga att den sista boken. The Deathly Hallows är den bästa för det är underbar att se hur hon knyter ihop alla böckerna i slutet och får allting att liksom passa in och att få en slags lösning eller vad man ska säga. Alla små detaljer som varit med i tidigare böcker får liksom mening i sista och jag tycker det är så coolt hur hon har lyckats med det. Så den är bäst, men ja.. alla är ju bra. :-D


  


Pöss!

Av Elinor - 7 februari 2011 11:10



Är hemma idag, har varit hemma hos mamma och pappa flera dagar i rad nu. Så idag slappar jag här istället och bara njuter av att ta det lugnt.

Har pratat lite med terapeuten på telefon bara så hon vet hur det ligger till just nu och så ska jag ju dit imorn och prata lite grann. Sen hem till mamma och pappa igen. :-)


Ja ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om för ingenting händer just nu... allting står på paus och jag vet inte om det finns något som är värt att skriva alls. :-P Men det kanske kommer att komma lite längre fram, eller ja om några dagar typ. Det väntar saker nu som jag inte riktigt vill skriva om här... iaf inte riktigt än.


Jag undrar om jag ska klä mig och gå ut och handla, eller om jag ska vänta med det tills imorn eller på onsdag. Har ingen lust att gå i affärer nu. Jag vill egentligen ingenting och därför skriver jag ju ännu tråkigare än vanligt. Man blir påverkad vare sig man vill det eller inte och då är det svårt att visa sig glad och på gång när man skriver.


Förlåt att jag är så tråkig!!!

Ovido - Quiz & Flashcards