BaraElinor

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Hahaha!

Av Elinor - 8 mars 2012 19:32

Lite mer eller mindre roliga sportreferat :


 Jag kände att jag aldrig haft ett så bra skjut på flera år.
Källa: Magdalena Forsberg

Det är inte alls dumt att komma bakifrån så där, det kan vara ett vinnarhål.
... Källa: Anders Blomqvist

Ja, nu har han upptäckt hur roligt det är att leka med den lilla saken, bollen alltså!
Källa: Lasse Kinch

Pelle Sjödin jobbar verkligen med stånd på linjen.
Källa: Per Carlén

Nordberg måste ha en sådan kort klubba. Annars når han inte ned till isen med den.
Källa: Bosse Berglund

Det är det svåraste som finns för målvakter att hålla tätt mellan benen.
Källa: Pekka Lindmark

Juha Lind gör ju helt rätt när han hårt försöker stöta in den mellan benen på Hedberg.
Källa: Leif Boork

Han försökte få målvakten mellan bena, tror jag.
Källa: Curre Lundmark

Det är svårt att spela när man har en klubba mellan benen!
Källa: Kent Forsberg

Det bästa laget kom etta och det nästa bästa laget kom tvåa.
Källa: Örjan Blomqvist

Det är nödvändigt att stöta högt upp bakifrån även i damfotbollen!
Källa: TV4s kommentator under OS

Hela bollen måste ligga stilla innan frisparken får slås.
Källa: Sven-Göran Eriksson
 

 

 
 
ida

ida

8 mars 2012 20:30

Hahahaha, jag dör lite här.. haha..

http://idasandin.blogspot.com

Elinor

9 mars 2012 05:07

Hahaha! Så bra! :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinor - 14 mars 2012 17:04


Jag kunde inte sova inatt, inte alls... vilket jag antar beror på att jag slutat med en medicin och dom sa att det kunde bli så. Men iaf så orkade jag inte sitta hemma imorse för jag skulle aldrig orka ta mig iväg om jag lyckades somna en stund då. S...

Av Elinor - 12 mars 2012 12:01

såhär härligt såg det ut i morse när jag väntade utanför jobbet. Gött! Och nu sitter jag och ska strax käka. Sen får jag se om jag orkar städa lite till eller om det blir slapp. :-D Ska iaf bli riktigt gött med mat! Riktigt riktigt gött......

Av Elinor - 11 mars 2012 15:46


Okej, jag har bestämt mig för att lägga ut en bild på mitt sovrum som det såg ut innan. Stökigt är det så jag får skämmas lite. Men det kan jag behöva. ;-P Har iaf möblerat om lite grann idag men har lite kvar att göra, så nu blir det bara en före bi...

Av Elinor - 10 mars 2012 10:18

så var man pigg och allert då. :-D testar mest om detta funkar... :-p ska skutta in i duschen strax, sen rota fram lite grejs till ikväll... Pöss på er!...

Av Elinor - 9 mars 2012 15:39

Jag kanske borde skapa en ny kategori med namnet "Dagens klantighet" för jag tycker att jag blir mer och mer klantig för varje dag som går. Ett exempel (som jag varnar för att det är mer info än någon behöver!  ) är att jag den senaste veckan MINST...

Ovido - Quiz & Flashcards