BaraElinor

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Elinor - 9 mars 2012 15:39

Jag kanske borde skapa en ny kategori med namnet "Dagens klantighet" för jag tycker att jag blir mer och mer klantig för varje dag som går.

Ett exempel (som jag varnar för att det är mer info än någon behöver!  ) är att jag den senaste veckan MINST en gång om dagen lyckats vricka armbågen när jag är på dass. Hur lyckas man med något sånt? Hahahaha! Och nu känns det i armbågen typ varje gång jag sätter i armbågen i tex bordet eller så.  

Idag så stod jag i i hissen och var arg så jag kokade för att skiten inte fungerade. Jag hade nyckel så jag skulle kunna åka till den våningen jag hade tänkt men ingenting hände. Och när jag stått där i kanske 5 minuter så inser jag att jag är på den våningen som jag försöker åka till... haha, tack och lov att ingen såg och hörde mig där.  

Och i övrigt så har jag lyckats gå in i saker, precis hela tiden... jag har glömt och tappat saker... är helt enkelt väääääldigt klantig just nu. Värre än någonsin innan tror jag. Hihi!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards