BaraElinor

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Elinor - 16 februari 2011 15:40


Eeeh, skum fråga... hm...

Vad jag bjuder på för mat? jag bjuder inte på mat. :-P Om jag någonsin ska laga något åt nån annan så blir det pannkakor för det är jag okej på. Men jag är mest rädd för att folk ska se mig laga mat eller för den skull smaka på det jag lagar. För där i köket känner jag mig aldrig säker! :-) Kanske kan det ändra sig i framtiden...

Av Elinor - 16 februari 2011 13:51

  


Brist på bra rubriker... men men. Jag tycker inte jag gör annat än att sova, jag känner mig aldrig riktigt vaken. Inte bra alls! Fast jag vet inte vad man kan göra åt det, jag styr ju inte över hur trött jag är precis hela tiden, eller?

Äsch, jag får försöka hålla mig vaken och göra saker. Hade världens skönaste dröm om att jag gjorde allt det som jag verkligen tycker om att göra. Med skrivande, målande, musik osv. Hoppas på att jag ska kunna nå dit igen! Få ut det som behövs och som kan få mig att må bra! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards