BaraElinor

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Elinor - 13 februari 2011 20:40

Ja, presentera sig själv är nog nåt av det som jag har allra svårast med. Jag vet inte vad man ska skriva alls egentligen. Vad vill folk veta?? Vad vill jag berätta?


För dom som inte fattat det så heter jag iaf Elinor, kommer från Säffle. Bor själv, men har nära till typ mamma, pappa och brorsan och nästan hela släkten. :-) Jag måste säga att jag trivs bra, jag trodde aldrig att jag skulle kunna gilla den här stan. Men den har "grown on me" eller hur man nu säger.

Just nu så är jag sjukskriven, och jag håller på att försöka ta mig tillbaka och även att hitta mig själv helt och hållet igen. Och jag tror att jag är på god väg. Upptäcker nya saker om mig själv hela tiden. Spenderar mycket tid på att tänka och grubbla om saker och vad jag tycker och vad jag står för. Och försöker att stå på mig själv inför andra så dom inte får köra med mig hur som helst.

En annan viktig sak som jag håller på med just nu är att försöka få ordning på min typ ätstörning... att gå ner i vikt till något mer hälsosamt! :-)

Jag kan vara rätt tråkig av mig och bara sitta och glo vissa dagar, sen andra dagar är jag hur flummig som helst och ja, då kan det gå hur som helst. Tycker om att busa, och hitta på massa dumheter, även om det inte blir lika mycket av sånt nu för tiden.


Ja det var allt jag tänker skriva om mig själv just nu, om det är någon som är intresserad så kommer det nog kanske mer senare i och med att jag ska skriva om mig själv i 30 dagar nu. Annars får ni väl fråga mig om det är nåt vi vill ha reda på. :-)


  

Sunkig bild på mig själv som jag haft med i bloggen förut, men det får man stå ut med, för jag har inget batteri för att ta någon ny och jag har ingen ork att sätta i externa hårddisken för att hitta en bättre bild. :-P

Av Elinor - 13 februari 2011 12:27

  


Jag har varit vaken ganska länge nu och har börjat att städa lite grann runt mig. Gjort en aslång lista på allt som ska hinnas göras innan veckan är slut. Ska bli kul att träffa Sara till helgen. :-D Och på fredag ska jag ju även klippa mig så jag kan se lite ordentlig ut igen. ;-) Ska bli skönt att få bort det lite grann. Hihi!

Men ja, ska iaf hinna städa innan hon kommer till stan så jag kanske kan ta hit henne, eller kan ta hit någon överhuvudtaget. För nu har jag inte kunnat ha någon här på år och dag för att jag är en sån slusk. :-P

 

Det är egentligen inte så farligt tråkigt att städa, det är bara jobbigt att komma igång. Man har väldigt många ursäkter på lager till varför man inte kan göra det på en gång. Eller iaf så har jag all världens ursäkter, hahaha! Men som sagt, nu är jag igång. Jag tar bara en liten kort paus för att skriva det här och för att inte dö av värmeslag för jag har ränt runt som en dåre åt alla håll och kanter. :-)

Men jag återkommer sen. Pöss!

Ovido - Quiz & Flashcards