BaraElinor

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Confusion is my middle-name.

Av Elinor - 18 maj 2011 20:44

 

Jag tänker så mycket... typ jämt. Är helt chockad över vilken skillnad det är på mig nu och hur jag var bara för några månader sen. Alltså det är en sån enorm skillnad så det är svårt att förklara. Många säger att dom ser en skillnad, men egentligen ser dom bara en pyyyytteliten del av det. Inuti är det en förändring som natt och dag.

Jag gillar mitt nya jag, jag gillar min nya inställning till saker och ting och jag tycker nästan att jag är bättre nu än jag någonsin varit. Eller ja, jag gillar mitt jag mer nu än jag någonsin gjort menar jag. Tror jag iaf... :-P


Men jag har fortfarande en del som gnager, en del tankar som jag måste arbeta med. Har en bit kvar innan jag kan kalla mig frisk.

Men skit nu har jag tappat bort orden för vad det var jag ville skriva.

Jag kanske kan förklara det så som jag själv har en bild av det hela liksom. Jag ser mitt mående som två skålar, jag har en grund att stå på, hur jag mår i grunden det är ena skålen. Och den andra skålen är det hur jag mår i nuet. Så även om Grundskålen är full i lycka och att jag mår jättebra där, så kan Nuet-skålen vara nästan tom ibland när jag har tvivel på mig själv och sånt. Fattar ni? Just nu ligger min grund på väääääldigt bra, och nuet-måendet mår är oxå ganska bra, men ändå lite svajigt just nu. Eftersom min mage varit dålig i flera dagar nu så känns det lite neråt, och sen även att det är så grått och regnigt. Jag älskar regn, det är inget fel i det, men jag behöver liiite mer sol för att må alldeles toppen. :-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinor - 14 mars 2012 17:04


Jag kunde inte sova inatt, inte alls... vilket jag antar beror på att jag slutat med en medicin och dom sa att det kunde bli så. Men iaf så orkade jag inte sitta hemma imorse för jag skulle aldrig orka ta mig iväg om jag lyckades somna en stund då. S...

Av Elinor - 12 mars 2012 12:01

såhär härligt såg det ut i morse när jag väntade utanför jobbet. Gött! Och nu sitter jag och ska strax käka. Sen får jag se om jag orkar städa lite till eller om det blir slapp. :-D Ska iaf bli riktigt gött med mat! Riktigt riktigt gött......

Av Elinor - 11 mars 2012 15:46


Okej, jag har bestämt mig för att lägga ut en bild på mitt sovrum som det såg ut innan. Stökigt är det så jag får skämmas lite. Men det kan jag behöva. ;-P Har iaf möblerat om lite grann idag men har lite kvar att göra, så nu blir det bara en före bi...

Av Elinor - 10 mars 2012 10:18

så var man pigg och allert då. :-D testar mest om detta funkar... :-p ska skutta in i duschen strax, sen rota fram lite grejs till ikväll... Pöss på er!...

Av Elinor - 9 mars 2012 15:39

Jag kanske borde skapa en ny kategori med namnet "Dagens klantighet" för jag tycker att jag blir mer och mer klantig för varje dag som går. Ett exempel (som jag varnar för att det är mer info än någon behöver!  ) är att jag den senaste veckan MINST...

Ovido - Quiz & Flashcards