BaraElinor

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Elinor - 21 maj 2011 21:48

Jag har bestämt mig för att byta blogg nu, så det är precis vad jag har gjort...

Så detta är det sista som jag kommer att skriva härinne. Möjligen att jag skriver den nya adressen längre fram, men just nu håller jag den för mig själv....


Pöss!

Av Elinor - 21 maj 2011 08:00

Jag kommer på en serie och en bok... så jag kommer skriva upp dom här.. :-)

Först så är det ju Millennium-serien. Den har jag precis läst ut nu och filmerna såg jag för lääänge sen.


 

Andra boken är Da Vinci koden... :-) Jag såg den på Bio med Sara i Gbg, och tyckte den var bra redan då. Samtidigt som jag inte ville sticka ut riktigt så jag erkände det inte ens för mig själv. Och ja, jag tycker den är såå bra! :-D


 

Ovido - Quiz & Flashcards