BaraElinor

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Elinor - 5 maj 2011 20:23

 

Du är vad du äter!



Jag kollar just nu på du är vad du äter och det är peppande för mig. Jag gillar verkligen Anna Skipper! (Läs: http://blogg.annaskipper.se ) Hon är liksom hård, men hon verkar verkligen bry sig oxå! Hon gör det hon kan för en och jag skulle så gärna vilja vara med i det programmet egentligen. Men jag skulle aldrig våga. Är alldeles för feg för att visa mig i tv.

MEN jag kanske låter programmet peppa mig så mycket och ge mig råd för min egen lilla nystart? :-D Wihoo!


Kommer ni stötta mig när jag börjar?

Av Elinor - 5 maj 2011 12:09

Idag har jag druckit min sista cola, och jag har sagt det förut och ändå fallit tillbaka. Men nu när ni vet det, om ni ser mig eller läser om att jag dricker eller har druckit cola så skäll på mig!

Jag tänker ge er ett löfte att jag ska sluta med colan och jag gör det från och med nu! :-D

 

 

Av Elinor - 5 maj 2011 11:34

 

Jag vet att jag inte ser klok ut men jag skyller på att klockan är 8 på morgonen, jag är nyvaken och inte har hunnit in i duschen än. Men jag ville lägga upp en bild på mig själv som jag såg ut just då så där har ni den.


Allvarligt när jag inte ens påverkas negativt av vädret, då är det en riktigt bra dag! :-D Ska börja städa om en stund och sånt. Hehe, nåt jag vill det oxå. Men samtidigt vill jag ligga och läsa, men det får komma i andra hand idag!


Ååå, det är så mycket som jag skulle vilja ha ut i bloggen men som jag inte kan formulera just nu! Det finns ju så mycket som jag kan skriva om och som jag inte behöver försvara mig för eller så. För ofta försöker jag försvara det jag tänker, fast ingen egentligen har rätt att döma det. :-P

Äh, jag återkommer när jag har lite mer att säga! :-)

Av Elinor - 5 maj 2011 08:00

  

Detta är en av många som jag läst fler än 3 ggr. Men listan kan göras låååång. För ett tag orkade jag inte läsa böcker som var nya för det blev för mycket nytt info som jag inte kunde ta in. Då läste jag om sådana jag redan läst för att slippa tänka. Harry Potter böckerna har jag säkert läst minst 7 ggr st MINST!!!

Sen har jag läst Zebraflickan, Vingklippt Ängel... fast de läste jag när jag mådde ännu sämre i mig själv. Och nu skulle jag inte råda folk att läsa dom, men förut så var jag galen i dom. Det finns troligen massor mer som jag skulle kunna räkna upp men jag kommer inte ihåg alla nu.. får kolla i hyllorna nån dag. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards