BaraElinor

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Elinor - 9 maj 2011 22:45

 


Nu ska jag alldeles strax dra mig mot min sköna säng och lägga mig och sova innan det är dags att dra till terapeuten imorn på morgonen. Sen får man se vad som händer i övrigt imorn. :-)

Natti till er! Sov gott!

Pöss!

Av Elinor - 9 maj 2011 17:38

 


Jag är så arg så jag kokar. Sitter typ och gnisslar tänder. Jag hatar dom där jävla F******na som typ pekar på en och skrattar. Ursäkta att jag inte ser så bra ut då. Ni var inte så jävla snygga själva!!! En av dom var kraftig hon med så jag blir bara så jävla trött! Finns det inga normala människor i Säffle eller? Jag börjar tvivla.

Varför är alla så himla snabba att döma? Dom känner inte mig det minsta och har ingen aning om vad jag gått igenom och varför jag ser ut som jag gör. Okej, jag erkänner att jag dömer folk ibland oxå, men jag skulle inte göra det just av utseendet. För endera så kan man inte göra något åt hur man ser ut, eller så trivs en person med att se annorlunda ut och vem är då jag (eller någon annan) att kasta sten och försöka sänka den människan.


Men det som gör mig allra mest förbannad just nu, det är att jag själv lät mig bli påverkad av det! Ingen kan trycka ner dig utan ditt eget tillåtande eller vad det heter. Och jag tror delvis att det stämmer, och jag vill inte vara sån!!! Jag är INGET OFFER för någonting. Jag vägrar att vara det, så nu är jag ilsken och tänker gömma mig i min lägenhet resten av dagen och svära för mig själv!!!

Av Elinor - 9 maj 2011 08:00

Jag har faktiskt ingen aning... jag kan inte komma på en enda en. Får väl kanske ta populärmusik från Vittula igen då. ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards