BaraElinor

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Elinor - 19 maj 2011 21:34

Tänkte bara att jag skulle upplysa om att på måndag kommer jag att ta vikt och mått som jag sen kommer att utgå ifrån och då kommer dom att ploppa upp härinne. :-)

Har klarat en dag utan Godis nu och det känns ganska stort för att vara mig. :-D

Pöss på er!

Av Elinor - 19 maj 2011 16:17


ZzZzZzzzz....

Av Elinor - 19 maj 2011 08:00

Jag har ju redan skrivit om den oxå egentligen... Men Vingklippt ängel... Förr var den som min bibel för jag ville knappt leva och tänkte bara på hur man kunde skada sig själv typ. Och hela den boken är totalt självdestruktiv. Tvekade först om jag skulle skriva upp den ens, för jag vill inte att någon ska läsa skiten.

Jag har den fortfarande i bokhyllan men jag vägrar typ att ta i den för den påminner mig om allt kaos jag hade förr. Jag kan erkänna att jag kommit väldigt långt bort från allt det där. Vissa skulle fortfarande se mig som lite självdestruktiv, men inte alls som förr. Nu vill jag leva livet! :-)

Så läs den inte, för den förskönar allt det hemska och jag tycker verkligen inte att man ska läsa den. Man vill inte fastna i den där skiten!


(det blir ingen bild idag för jag vill inte visa den...)

Ovido - Quiz & Flashcards