BaraElinor

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Elinor - 26 februari 2011 19:27

  


Japp då är det dags för melodifestivalen igen då. Eller ja,  om en stund alltså. Det har varit några få bra låtar med i år, och jag tror inte att det blir bättre ikväll. Men ja, jag kollar ändå. Men skivan kommer INTE att komma in här hemma hos mig iaf. Det tänker jag inte slösa pengar på.


Dagen blev inte så aktiv som jag hade tänkt mig idag. Jag fastnade i en bok så jag har läst nästan hela dagen. :-D Jag har fastnat för Dan Browns böcker (hur ogärna jag än vill erkänna det) Läser just nu hans debutroman och har läst typ halva idag. Jag gillar att man får tänka, följa utvecklingen och massa tecken osv. Jag måste erkänna att jag INTE har läst Da Vinci-koden men den blir nog snart ett måste, jag äger den ju (och dom andra: änglar och demoner, i cirkelns mitt och den förlorade symbolen) Jag har dom två filmerna oxå. Hahaha, nörd störd överkörd.


Ja ja, jag ska nog läsa en stund till innan det börjar... :-D

:-)

Av Elinor - 26 februari 2011 10:58

  


Det kommer bli bättre med egna bilder bara jag kommit i ordning med allting. Har varit kass på det det senaste och jag vet om det. Men som sagt, när jag städat, flyttat om, planerat osv, då kommer jag att plocka fram min kamera igen. :-D


Kommer ner lite snö idag, ser ut typ som frost på marken... Jag hoppas inte att det blir värre för jag vill ha vår nu snart. Ingen mer snö, nu får det vara bra.


Men ja, nu blir det städning och pysslande här för fulla muggar! :-D

Av Elinor - 26 februari 2011 00:00


  

Det finns så himla många människor i mitt liv som betyder så ofantligt mycket för mig! Hela jag känns som jag ska explodera av alla tankar och känslor på hur underbara människor jag känner. Min familj, släkten, vännerna, bekanta. Och lite andra folk oxå som gör så att man klarar av livet.

Jag vet inte om de närmaste vet hur mycket dom gör för mig. Jag vet inte om dom har någon koll alls på hur dåligt jag har mått och att dom alla har del i att jag faktiskt lever idag. På riktigt! Man blir oftast inte tagen på allvar när man säger det, men det är helt sant. Jag har varit på gränsen så himla många ggr men det är folket runt mig som gjort att jag velat kämpa vidare. När jag inte orkat kämpa för min skull så har jag gjort det för deras!

 

All kärlek till dom! <3

Ovido - Quiz & Flashcards