BaraElinor

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Elinor - 25 mars 2011 21:29

Jag är seg som ett as just nu... jag vill sova, samtidigt så går det ett program som jag vill se vid typ 3 i natt. Hahaha! Hur ska jag lyckas med det tro? Man kanske skulle ställa klockan och sova tills dess? :-P

Det får nog bli så... hihi

Av Elinor - 25 mars 2011 20:59

 

Jag vet att det är världens sämsta bild, men det är sent och jag kan inte få upp mer ljus såhär sent på kvällen. Försökte ta en bild med blixten på oxå men då syntes inte titlarna på böckerna... fast det vet jag ju inte om ni tycker att dom gör något nu heller... hahaha... ni får stå ut!

Jag har iaf shoppat lite böcker:


Vecka 36 - Sofie Sarenbrant

25 filosofer - Gunnar Fredriksson

Kreativitet - Osho

Den lille trollkarlen - Evastina Törnqvist (en bok om Joanne Rowling och Harry Potter)

Konsten att leva innerligt - Ted Harris

Själarnas resa - Michael Newton


Jag kunde inte låta bli att handla böcker på Adlibris när jag var inne och kollade så det blev dom här 6 st som kom med posten idag och igår. Sen så har jag köpt lite kläder oxå på ellos. Men dom har inte kommit än så jag får vänta innan jag lägger upp dom. :-P Sen om nån är intresserad det är en senare fråga. Hahahaha!


Ja ja, jag kommer nog skriva om böckerna sen när jag har hunnit läsa dom. Ska greja med en hel del nu kring böcker och skrivande och så. Få in ett litet schema, för annars går hela dagarna åt att läsa, bättre att ha en utsatt tid per dag. :-D

Av Elinor - 25 mars 2011 08:00


Vad vill jag ha mest??? Jag har ingen aning om vad som står överst på min vill ha lista. Jag har så mycket redan....

Men nåt som känns lite lockande och som jag kanske kommer få längre fram och det är ett Attract promenadband. Jag tycker det är lättare att till en början gå hemma när jag slipper stöta på en massa människor hela tiden. När jag kan gå oavsett väder osv. Så det är väl kanske det jag vill ha mest just nu.


  

Ovido - Quiz & Flashcards