BaraElinor

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Elinor - 16 mars 2011 08:00

     


Massa saker som skrämmer mig. Jag är rädd för att bli ensam, för att folk ska dö ifrån mig. Att folk ska försvinna för dom tröttnat på mig.

Sen finns det ju fler vanliga saker som skrämmer mig. Det första är ju det som jag skrivit om hundra ggr nu tror jag, och det är allt som har med grävskopor, plogar men värst av allt är vägskrapan. Och så har jag en enorm skräck för tsunami-vågor. Jag är inte säker på om jag någonsin skulle våga åka till asien i närheten till havet, för jag vet att det händer oftast där. Jag är livrädd för vatten i stora massor och jag kan inte tänka mig nåt värre än att se en stor jättevåg som en stor vägg av vatten komma emot en. USCH!!!

Jag drömmer mardrömmar om det hela tiden... inte kul alls.

Ovido - Quiz & Flashcards