BaraElinor

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Elinor - 19 mars 2011 13:46

Så har jag varit så jätteilsken så tårarna sprutat och precis lyckats komma in via telefonen. Då när jag gör ett klick sen då funkar minsann det på datorn oxå. Vad är det för skit?? Hahaha, men nu är jag inne iaf och det är ju alltid något.


Sitter och funderar på vad jag ska ta mig för idag... om jag ska fortsätta med böckerna eller om jag ska städa lite överallt, eller om jag ska slappa... eller skriva... Jag har iaf shoppat lite böcker idag, vilket jag inte borde ha gjort egentligen men det var sådana saker som jag vill läsa och som dom inte har på bibblan. Så det fick bli lite om olika filosofi-grenar osv. :-D


Jag behöver lugna ner mig lite efter mitt utbrott, så jag kommer in och skriver om en stund igen...

Av Elinor - 19 mars 2011 13:41

Har försökt nu hur länge som helst att komma in från datorn, men det är ju ta mig fan omöjligt. Är så arg så jag gråter!

Av Elinor - 19 mars 2011 08:00

Ja det var en bra fråga. Jag hoppas på att jag ska få bli lycklig rakt igenom. Om det menas vad jag ska jobba med så kan jag tänka mig nästan vad som helst så länge jag inte behöver jobba med äldre, mest för deras egen skull. Jag skulle inte klara av att torka massa bajs och sånt. usch!

Annars har jag inte så mycket planer. Jag vill bara få bli lycklig, resten löser sig sen!

Ovido - Quiz & Flashcards