BaraElinor

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Elinor - 8 mars 2011 23:16

  


Nu blir det nog snart sängen för mig... eller ja, det blir det nu på en gång skulle jag tro.


Men innan det vill jag bara lägga till att FBK spöade skiten ur Brynäs med 7-3 idag!!! Yaaay!!! Moahahahaha!

Natti!

Av Elinor - 8 mars 2011 20:24


Jag kan inte komma ihåg nåt specifikt pinsamt ögonblick faktiskt. Men det värsta och pinsammaste jag vet är när jag endera skriver en personlig/pinsam sak som sms eller som msn-meddelande och råkar skicka det till fel person. Vilket faktiskt händer lite för ofta. :-P

Och det jobbiga är att jag har endera en väldigt snuskig eller en kiss och bajshumor när jag pratar med vissa vänner, och när det då kommer till fel person så kan det bli vääääldigt pinsamt.

Jo jag kan dra en kort pinsam händelse...

Jag satt och pratade med min kompis Sara, och så hade jag ett fönster till öppet på skärmen. Så skickade jag ett ljud till henne där en röst säger "jag är kladdig i rumpan, vad ska jag göra? hihi" och så istället för att Sara fick det så skickade jag det till Pastorn i kyrkan jag var med i förut. Det var något pinsamt!

:-)

Av Elinor - 8 mars 2011 19:54

  


Fått reda på att en jag kände förr har gått bort idag och det gör mig ledsen och orolig inuti. Vet inte riktigt hur det har gått till, men hur som helst är det jobbigt. Men samtidigt så har jag fått öppnade ögon på ett vis. Tänker lite annorlunda, och jag vet hur jag vill göra med mitt liv lite mer. Jag vet att jag verkligen ska ge allt jag kan för att få må bra och orka ta mig vidare.

Tycker verkligen det var hemskt att få veta det, men det fick mig som sagt att tänka efter en del och jag behövde det.


Fånga dagen känns som ett väldigt bra uttryck nu! Leva i ögonblicket för man vet inte när det är det sista!


Carpe Diem!

Ovido - Quiz & Flashcards