BaraElinor

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Elinor - 9 mars 2011 22:55


Jag ska nog alldeles strax gå och lägga mig tror jag... hoppas på en piggare dag imorn med mindre ångest. Har varit en lite orolig dag idag så det känns faktiskt skönt att den här dagen har nått sitt slut.

Förhoppningsvis får jag lite gjort imorn och orkar blogga lite mer än jag gjort nu.

God natt på er!

Av Elinor - 9 mars 2011 15:16

  


Jag ångrar inte så mycket i mitt liv faktiskt, för även dom saker som inte varit bra har på något sätt lett mig framåt så jag är den jag är idag.

Det enda som jag har lite sura tankar kring just nu är att jag gick med på att börja med medicinen som jag gick upp så mycket i vikt av, och att jag inte satte stopp för min viktuppgång innan jag blev riktigt såhär stor.

Mår idag helt okej ändå med min vikt, men jag vet att för hälsans skull så borde jag gå ner en del. Men ja, jag saknar min smala tid, men inte mitt mående när jag var så smal. Jag önskar att jag kunde ha uppskattat mitt utseende mer då. :-)

Bilden här ovanför är från 2006 och redan då hade jag gått upp ganska mycket, så man kan ju lugnt påstå att jag nog var ganska smal ändå förr. :-) Fast det fattade aldrig jag...

Ovido - Quiz & Flashcards