BaraElinor

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Elinor - 31 mars 2011 17:36

 


Nu har det slagit om helt här... så nu gråter jag istället. Suck! Jag förstår inte riktigt vad som händer med mig!? Jag är inte stabil för fem öre just nu och jag kan inte riktigt lista ut vad allting beror på! Vilket gör mig förbannad oxå!

Hatar att inte ha kontroll över det här längre, utan det bara flyger på mig hundra känslor som jag inte kan sortera! :-(

Vad är det för fel?????

Av Elinor - 31 mars 2011 15:22

Nu är jag trött på att det snöar! Är ju hur vitt som helst i luften.. men som jag skrev förut så lägger det sig inte direkt eftersom det är så blött på marken. Jag är trött på allting som har med snö att göra, jag vill ut och jag vill ha sol!!!


Jag vill pyssla med nåt i lägenheten oxå, men jag orkar inte riktigt ta tag i det. Är ju ganska mycket, och jag börjar bli stressad. Igen... Jag vet ju inte hur mycket jag kommer hinna nu dom kommande dagarna. Om det är mycket annat som ska fixas eller så... suck! Jag vill så mycket, men min ork är nästan obefintlig.

Sen tvivlar jag ju på mig själv lite just nu och då känner jag inte alls för att umgås med någon alls. Samtidigt så vill jag inte vara ensam. Usch, jobbiga känslor!

Nej nu får jag fan ta och rycka upp mig lite grann.

Av Elinor - 31 mars 2011 14:02

 

Och idag är det alldeles för mycket frid i mitt liv och kommer inte att bli många knop gjorde här inte. :-P Tror jag ska parkera min rumpa i soffan och läsa andra boken i Stieg Larssons serie... Alltså Flickan som lekte med elden. Jag tänkte skriva några rader om den första som jag läste ut igår, men sen insåg jag att typ alla har läst dom eller sett filmerna. Så jag skiter helt enkelt i det. Men jag säger att dom är sjukt bra som böcker, så läs dom om du inte gjort det! :-)


Det snöar här idag! :-S Jag är inte alls så positivt inställd men jag hoppas på att det kommer att regna bort sen om det hinner lägga sig. Vad som helst bara det inte blir vitt på marken igen.

Nej nu ska jag läsa.. :-P

Ovido - Quiz & Flashcards