BaraElinor

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Elinor - 2 mars 2011 16:06

  


Det fick bli en HP-bild till.. :-D Har fortsatt att kolla på HP nu, och ska alldeles strax börja på 6e filmen. Har blivit helt tät igen nu så jag har tungt att andas och är ja, tät i hela skallen typ. Usch!

Fast jag mår fortfarande bra inuti så jag ska väl inte klaga. Får ju en anledning att krypa ihop under en filt och bara kolla film, mysa och ta det lugnt. :-D Funderar på om jag vill göra mig lite te oxå eller om jag ska strunta i det och bara dricka vatten? Hmm...


Nåt som dock är lite jobbigt just nu är att jag fått som sår på tungan och det gör ajaj! Är som en blåsa nu, men det kommer från att jag åt stark mat. Min mun tål inte varm och stark mat. Men ja, nu orkar jag inte skriva mer... undrar om jag ska sova lite. :-P

Av Elinor - 2 mars 2011 10:18

Varför går det inte att ha bilder när jag bloggar såhär? Istället måste man mms:a in det och det kostar ju mer! Suck! Alltid är det något som krånglar. :-) men jag får väl vara utan bild ibland då! :-P Jag mår väldigt bra idag! Vaknade pigg kl 6 imorse och trots att det inte är världens bästa väder så är det lövli. :-DNån av er som har en bra dag idag?Men nu tror jag att jag snart ska dra mig hemåt igen. Kolla klart på HP filmerna. :-) Hörs sen!

Av Elinor - 2 mars 2011 10:16

sitter just nu och kollar på tv hos mamma å pappa. :-D Känns skönt att bara vara här. Jaja pöss

 
Ovido - Quiz & Flashcards