BaraElinor

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Elinor - 5 mars 2011 09:36


Ni får stå ut med suddig bild.. den var så himla liten så det får bli så. Har nageltrång på min finger, eller ja, hade, nu är det mest ett öppet sår som varar. Uäk! Ett tips, om ni skadar er och vill ha en bild som den ovan så tänk om. För när man söker efter bilden på google så kommer det upp en hel del som man INTE vill se. Typ avslitna fingrar och halvt ruttnade tår. Höll på att spy ett tag där så nu kommer det inte bli fler bilder om det. Möjligen tar jag en själv på min finger sen. Den är inte så himla farlig iaf. :-P


   


Det syns typ inte alls på bilden, men men, ont gör det iaf.

Och inte nog med det nageltrånget på fingern, så har jag även ett på stortån. AAAJ!!!


Jag var ute i solen en stund förut, men jag fick ont i lungorna igen så nu är det åter till vila som gäller. :-) Men det blir nog bra. Lika bra att ge mig vila och sen bli helt okej och kunna komma ut under veckan som kommer. :-D


Nu blir det till att läsa igen... pöss  

Ovido - Quiz & Flashcards