BaraElinor

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Elinor - 15 mars 2011 15:00


Det är soligt ute (med lite småmoln) det känns som det luktar vår. Jag sitter med en kopp chokladkaffe. :-D Känner mig rätt pigg just nu, jag har inte sovit så mycket inatt heller men typ kanske 3-4 timmar. Så det är ju mycket mer än jag gjorde natten innan. :-) Jag får se om det blir bättre eller sämre i natt. Jag har massa grejer jag vill göra och jag mår bäst på nätterna så jag är inte helt sugen på att sova heller.

Jag är iaf inte lika speedad idag, men det kan ju ändra sig. (jag dricker ju kaffe) ;-)


Jag är på skrivarhumör, men det gör jag oxå bäst nattetid, så kanske får jag hålla mig vaken ändå? Jag har mycket som jag skulle vilja skriva ut och göra anteckningar om. Har ju börjat att skriva på datorn mer så jag använder den till något annat än att blogga. Hahaha! Det är kul att min lilla skrivarådra håller på att vakna igen. Hihi! Inspireras av så mycket som händer, som jag läser, ser på tv, kollar på i tidningar osv. Så ja, det får nog  bli en kreativ natt. :-D

  

Av Elinor - 15 mars 2011 12:49

  


Jag har lyssnat lite på melodifestivalen-låtarna idag och jag fastnar mer och mer för dom flesta. :-) Jag tycker att The Monikers låt är rätt okej nu faktiskt. Men ja, jag gillar låten, och den är mycket bättre nu när man inte ser honom.

Och Sara Vargas låt har jag haft på hjärnan sen hon var med första gången. Jag gillade den inte alls, men sen har den växt på mig och jag känner faktiskt igen lite av mina favvis-artister i den låten/rösten. Hon har en stil som påminner om den jag brukar gilla. :-)

Så ja, melodifestivalen för mig i år har blivit som den brukar bli varje år. Jag tycker inte speciellt bra om låtarna i början, men sen när man får höra skivan så är jag helt såld.

:-D

Av Elinor - 15 mars 2011 08:00

Jag är bra på en hel del faktiskt. :-D Haha, det trodde ni inte att ni skulle höra/läsa mig säga/skriva?!

Men det jag anser mig själv vara bäst på är att lyssna på andra. Att behålla hemligheter, men ja, allra bäst enligt mig är jag på att skriva. Jag älskar att leka med ord. Även om det inte är tänkt för andras ögon annars så tycker jag om att kunna få skriva utav mig sådana saker som tynger eller som uppfyller min fantasi. :-D


  

Ovido - Quiz & Flashcards