BaraElinor

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Elinor - 20 mars 2011 14:10

 


Idag saknar jag mitt långa hår lite grann. Mest för att jag inte har tvättat håret idag och alltså ser ut som Stig-Helmer x8 :-P Jag skulle vilja kunna slänga upp håret i hästsvans. Men ja, jag vet att om jag bara pallrar mig in och tvättar håret så blir det ju bra som det är. :-D


Känner mig helt seg i kroppen, men ja, huvudet stämmer inte överens med den.

Jaja, jag får väl fortsätta på min lista med böcker. har ju en del kvar...

Av Elinor - 20 mars 2011 10:22

  


Jag längtar så efter våren och dess blommor och så... :-P Den här bilden är från april förra året och jag älskar krokusar. :-)


Har inte sovit så mycket inatt heller, eller snarare typ ingenting. Så nu är det 2 timmar på 2 dygn. Och i natt blir det ju ingen sömn direkt heller för då ska jag se mina "spökprogram" som bara går en gång i veckan. :-D Jag älskar att kolla på dom, och jag har hur kul som helst under tiden. Me like! Skulle vilja köpa serien på dvd (som jag sett att det finns) men jag tänker inte slösa pengar på det just nu. Så tills dess så får jag se på tv på söndagsnätter. :-D


Jag vet att jag skriver tråkigt just nu men jag har massa tankar som flyger om annat så det är svårt att koncentrera sig på nåt annat. Så ja... ni får stå ut.


Nu ska jag fortsätta skriva min lista på alla mina böcker. :-D 

Av Elinor - 20 mars 2011 08:00

ja du.. dödsynder...


1. Skada/såra eller prata aldrig illa om min familj.


2. Skada/såra eller prata aldrig illa om mina vänner.


3. Om du läser min dagbok så är du inte min vän någonsin mer. Jag förlåter det aldrig.


4. Försök inte tryck ner mig för mina tankar, grubblerier och min tro.


5. Tyck inte synd om mig, det är det värsta som finns. Det är inte mer synd om mig än om någon annan även om jag kanske varit med om jobbiga saker osv.


6. Svik mig inte!


7. Överge mig inte!


8. Acceptera mig som jag är, annars skit i mig totalt.


9. Döm mig inte...


10. och nån tionde kommer jag inte på just nu... :-P


Jag vet inte riktigt om det här täcker allt men det är iaf nån slags lista på dödssynder man kan göra mot mig. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards