BaraElinor

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Elinor - 4 mars 2011 15:00

  


Jag har inga bilder i datorn just nu så jag orkar inte ta någon annan än sån som jag använt förut. Ja ja, skit-samma.


Har varit seg idag och bara legat och läst, sen fick jag ett litet ryck och plockade undan lite här hemma. Har varit irriterad utan anledning typ halva dagen oxå så det var rätt skönt att plocka lite så jag fick ut lite ilska. :-) Men nu är det bättre. Fast jag har fortfarande ingenting vettigt att skriva.


Har fortfarande roligt åt att jag skrev ett inlägg om stavfel igår och så stavade jag själv fel i det. Hahahaha! Det är sånt som man inte ska göra när man klagar på andra. :-P Men men, det är som det är. Jag tänker då inte ändra på det! :-D


Måste säga att jag är rastlös av att bara sitta här och inte ha speciellt mycket att göra, men samtidigt så vill jag inte ut och göra en massa för då blir bara förkylningen värre. Så det får bli att bita ihop...


Nu är jag sådär äckligt tråkig igen så nu avslutar jag!

Ovido - Quiz & Flashcards