BaraElinor

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Elinor - 1 mars 2011 21:09


Jag vill skriva, blogga och få ut massa saker, men jag vet ju inte själv vad det är jag vill ha ut. Det gör saken liiite besvärligare.

Känner mig lite... eh.. lite rastlös. Jag behöver nog hitta på lite mer aktiviteter för mig själv under dagarna och inte bara typ sova, kolla datorn, kolla tvn...

Btw tv... dom har snott mina kanaler nu! Jäkla skit! Och jag sa ju att jag skulle klara mig med "bonn-tv"... vilket jag insett att jag inte alls gör. Så idag blev det ett litet samtal och förhoppningsvis kommer det snart en liten box och ett kort till mitt viasat silver paket. :-D Och i det så ingick precis alla dom kanaler som jag tycker är värda att ha! Hehe! Ibland har man tur.

Men ja, det där kanske inte förbättrar min idé om att jag ska kolla mindre tv? Hahaha!

Tänkte att jag skulle ta mig till hobby-affären någon dag nu oxå och fråga lite om man kan beställa typ stora målardukar. Riktigt stora och vad sådana i så fall skulle kosta. Jag vet inte var jag ska få tag på någon annars. Enda stället jag själv sett som säljer sådant ligger i Sandviken och det blir ju liiite besvärligt att få med sig sådan hem hit... tar ju lite plats och ja.. svårfraktad helt enkelt. Så jag får nog kolla upp det iaf. :-) Jag vill börja måla, jag vill få uuut. :-D


Ååå, det är något orolig i kroppen som jag inte vet var det kommer ifrån! Jag blir så irriterad för jag vill ju må bra! Vet inte om det beror på colan eller om det är att jag behöver göra någon förändring eller prata om något. Men jag har ju tills nästa vecka på mig att fundera för innan dess så har jag ju ingen att prata med iaf. ;-)

Kanske ska roa mig imorn med att storstäda badrummet? Det är ju aldrig fel, och just nu så är det faktiskt lite dammigt därinne. Får nog ta och göra det. :-) Då har jag ju något att roa mig med.


Kollar på House nu, och jag är uttråkad. Jag orkar inte kolla ordentligt. Så tråkigt. Så från och med nu och tills min box hittar hit så blir det nog ganska mycket film. Men jag har ju över 400 st så jag ska väl ha nåt att göra iaf. Kanske kommer tips, men dom flesta är gamla så det är ju möjligt att ganska många redan sett dom. :-D

Nej jag slänger nog på andra hälften av HP 5 nu... Så jag får nåt vettigt att göra..

:-P

Av Elinor - 1 mars 2011 20:44

  


Jag vet inte riktigt vad jag vill säga med detta inlägget egentligen. Jag vill bli smal, och sådana här bilder peppar mig ganska mycket. Har fuskat nu i två dagar så jag mår inte så bra med det. Har druckit Cola idag med och jag känner att kroppen inte mår bra av det! Blir helt konstig när jag får i mig för mycket socker och kemiska ämnen och skit.


Från och med helgen så ska jag ta EN DAG I TAGET!!! Ska verkligen ta mig i kragen och göra saker för att dom är bra för mig istället för att förstöra för mig. Och jag ska inte bli supersmal, jag ska inte bli skinn och ben. Jag ska bara bli hälsosam och gå ner till lagom vikt. Fast det blir för mycket för mig att planera i förväg, det stjälper mer än det hjälper eftersom jag blir så himla stressad av det. Men om jag tar en dag i taget och gör det bästa av den dagen som är just då så tror jag att det kommer att bli bra. :-)


Måste erkänna att jag verkligen saknar att ha platt mage... nu ser jag ut som jag ska ha tvillingar. :-P Men ja, en sak i taget... får bli lite Zumba så får jag se om det ger någon förändring på sikt. :-) Det kan inte bli sämre iaf. Haha!



Av Elinor - 1 mars 2011 16:53

  


Sitter och nördar HP idag igen. :-D Är på 5e filmen nu, jag tror det är den filmen som jag tycker är sämst. Jag gillar inte att den är så annorlunda mot boken och att så mycket har tagits bort. Den är helt okej, men inte så bra som dom andra. Är glad att den sista boken blir 2 filmer istället för att klämma ihop allting till en enda liten film där hälften försvinner. :-P


Igår när jag kollade på 3e filmen så roade jag mig samtidigt med att ta lite kort på tvn under filmen och ja.. det blev det här fina collaget. :-D Jag gillar det faktiskt och det var kul att greja lite med bilder igen. Inte gjort det på ett bra tag nu så ja... det får nog bli att fota lite mer nu så jag kan pyssla med dom. :-D

Av Elinor - 1 mars 2011 16:15


  


Min högsta dröm har jag ju egentligen redan berättat och det är ju att få skriva. Jag ville förr alltid bli en författare, det var drömmen. Och det skulle väl kanske inte vara fel nu heller om det gick... Men helst av allt så vill jag bara skriva. Skriva hur som helst, hur mycket som helst. :-D Så det är en dröm...


Sen vill jag inte att folk ska veta alla mina drömmar så därför så nöjer jag mig såhär.. Hahahaha

Ovido - Quiz & Flashcards