BaraElinor

Alla inlägg under mars 2011

Av Elinor - 13 mars 2011 16:05


Ja, det gick ju inte direkt som jag ville i Melodifestivalen, men vad hjälper det att klaga? Jag tror faktiskt att han kan ha en chans även om inte jag tycker att han är den bästa. Låten är ju helt okej om man inte lyssnar till den meningslösa texten. :-P  


Blev att sova liiite för länge idag. Jag vaknade typ kl 14. :-O Helt sjukt! Sen dess har jag legat och läst, så nu har jag läst ut Änglar och Demoner oxå. Och nu har jag fått ännu mer tankar kring tro osv. Eller ja, kring min egen uppfattning alltså. :-D Mycket tankar, mycket funderingar, och jag går typ från klarhet till klarhet. Hehe! Och det sköna är just att jag inte orkar bry mig vad någon annan tycker om det jag tror/känner/tänker, för det handlar bara om mig.


Men ja, jag återkommer om en stund.. sitter och pratar med folk nu istället. :P

Av Elinor - 12 mars 2011 19:21

  

(bilden har jag lånat här!)


Nu laddar vi om från nederlaget och startar uppladdningen för Melodifestivalen. Äntligen final så det blir slut någon gång. :-P

Jag vet att jag troligen INTE kommer få som jag vill, men fick jag bestämma helt själv så skulle Nicke Borg lugnt vinna alltihop! (och the moniker skulle aldrig ha fått vara med!!!)

Vem håller ni på??? Kollar ni ens föresten? :-D

Av Elinor - 12 mars 2011 19:16


En fet tumme ner!!! FBK förlorade i Sudden och mitt hjärta gråter. Jag ville ju så gärna att dom skulle vinna och jag har suttit här helt klistrad... Snacka om anti-klimax. Suck! Och jag som brukar mobba alla andra när deras lag förlorar, jag kommer nog få en del skit nu. :-P

  

Av Elinor - 12 mars 2011 18:02

Jag sitter och kollar hockeyn nu. Sista perioden och just nu står det 3-2 till FBK!!!



Av Elinor - 12 mars 2011 12:34


Jag håller på och tvättar, så jag springer här upp och ner i tvättstugan med massa grejer. :-) Känns ganska nice ändå, att få lite gjort.

Har passat på att slänga upp fönstret oxå i vardagsrummet så jag får in lite syre och kan andas normalt igen. :-D

Saknar min familj idag, men jag har ringt och pratat med lilla mamsen så det funkar ändå. Tack och lov för telefoner!


Nej nu får jag nog dra ner igen... men jag skriver mer när jag återkommer.  

Av Elinor - 11 mars 2011 17:19

Hihi, snart kommer min bror hit! Inte träffat honom på jättelänge känns det som. Ska bli kul att träffa honom igen! :-D

Av Elinor - 11 mars 2011 07:59


Jag skrev ju igår (tror jag) om att jag behövde solsken och jag har fått min önskan besvarad! :-D Det är fortfarande lite molnigt men solen kikar fram lite då och då så jag är nöjd och har fått massor av energi nu såhär på morgonen! :-D

Ska börja städa om en stund, och jag får se hur mycket jag hinner men jag tror att jag iaf kommer få en hel del gjort. Jag känner det på mig!


Igår såg jag på Kalla Fakta om Gastric bypass. Jag har ju velat göra det ett tag, men jag har haft vissa rädslor inför det. Och när jag såg det programmet så var det folk som hade råkat ut för precis allt det som jag är rädd för. Plus att jag ju har ätstörning redan nu och det är rent ut sagt livsfarligt om man inte sköter sig ordentligt när man gjort den operationen. Så nej, för mig finns det bara en väg och det är att försöka själv, för jag vet att jag kan bara jag ger mig F-N på det. Jag har lite tankar kring det men det får nog kanske bli ett eget inlägg det oxå.


Nu ska jag städa. :-D Pöss på er!  

Av Elinor - 10 mars 2011 22:03


Yes!!! FBK vann över BIF idag igen, fast det var nääära att dom inte gjorde det. 3-2 i sudden... så det kunde ju ha gått hur som helst. Men jag är nöjd iaf!

Vargarna från Värmland Färjestad!!  

Ovido - Quiz & Flashcards