BaraElinor

Alla inlägg under december 2010

:-D

Av Elinor - 5 december 2010 12:57

Jag är riktigt impad av mig själv som har kommit igång med städningen. :-P Plockar och dolar runt här hemma. Kanske att jag kan få det lite fint innan kvällen trots allt. Man vet ju aldrig. :-P Det gäller bara att inte sätta sig på arslet innan man är färdig för då brakar allting, och man blir slö och lat.


Nej nu ska jag återgå... ville bara lämna nån rad sådär..

Av Elinor - 5 december 2010 12:12



:-D

Av Elinor - 5 december 2010 02:30

Jag somnade förut när jag kollade på kung fu panda, och sov i nästan två timmar. Så nu kan jag inte sova för fem öre, fast jag tänkte att jag skulle ta mina mediciner nu så kanske jag kan sova sen. Dags att inta sängen är det i vilket fall.


Vi hörs när jag vaknar igen!


  

Av Elinor - 4 december 2010 17:57

  


Jag fryser så jag skakar och ändå är det ju varmt här i lägenheten? :-S Vet inte riktigt vad det beror på, men kanske att jag är trött, eller så har jag en febertopp som jag ju får ibland. Mina händer är iskalla och jag brukar alltid vara varm om händerna annars.. En del av mig vill lägga mig och vila, men det känns inte riktigt som att det är ett smart drag vid den här tiden på dygnet. :-P

Men man får se vad som händer. hehe.

Av Elinor - 4 december 2010 13:41

Sitter just nu och kollar på nån julfilm och har extremt mycket julkänsla. Får komma på nåt sätt att få ut lite av det på... kanske blir en del pyssel. Det är så skönt att känna sig såhär lugnt trots omständigheterna. :-) Jag tror det kommer att bli bra ändå.

Nej nu ska jag återgå till mitt här.


  


Hoppas ni har det bra därute!

Av Elinor - 4 december 2010 12:32

Igår satt jag och kollade runt lite på sidor som jag kunde ha användning för, för att göra snygga bloggdesigner osv. Hur man kan hitta olika grejer och tips och sånt på bra grejer. Och av en slump så trillade jag in på den här sidan, som jag tror att jag kommer ha väldigt mycket nytta av. :-)


www.kandy.se


Hon har även tips på olika fotoredigeringar och massa olika sådana saker. Helt klart läsvärt!

Av Elinor - 4 december 2010 12:22



20 dagar kvar!

Ovido - Quiz & Flashcards