BaraElinor

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Elinor - 29 december 2010 18:42

  


Jag hann ta tre kort innan min lille vän la av helt och hållet. Så ikväll ska jag sätta den på laddning, alltså när jag går och lägger mig typ. :-P


Känner mig lite seg just nu, nervös för ett samtal jag ska ha över telefonen imorn. Eller som jag tror att jag ska ha iaf. Men men... jag tror det blir bra bara jag får säga det jag behöver och så. Och bara jag inte fegar ur. Fast det tror jag inte att jag gör. Jag tror att jag kan göra mig förstådd.


Nu ska jag nog lägga mig och läsa en stund, inte gjort det sen igår ju, och jag brukar läsa massor annars. Är fortfarande "bara" i 4e HP boken, och jag tycker det är aslänge sedan jag började i den, och ändå har jag bara läst ca halva. Och jag vill hinna den innan nyår. :-P

Har tyvärr inte nått upp till 100 böcker under 2010, men jag har iaf kommit upp i över 70, nära på 80 så jag är rätt nöjd ändå. :-D Ska skriva upp dom jag läser nästa år oxå. Hoppas på att jag kan klå mig själv!

Av Elinor - 29 december 2010 12:34

  


Jag ska bara skriva lite snabbt bara för att jag vill. :-P Tänkte att jag alldeles strax ska dra ut i det fina vädret och njuta lite av solen. Jag behöver sol och ljus, annars blir jag helt nere. Har fortfarande liiite batteri i kameran så den får följa med och jobba tills den dör. :-D Har bara inte riktigt bestämt vart jag ska gå någonstans. Men det löser sig...

Föresten, jag tar nog inte alls med mig kameran. (kollade precis på den och då dog den) ;-P Får iaf bli en liten promenix så jag får frisk luft och så. Skööönt!

Men jag återkommer när jag kommer hem igen...

Ovido - Quiz & Flashcards