BaraElinor

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Elinor - 15 december 2010 20:30


Jag har varit igång nu idag och städat och grejat. Hade inte ro att sitta och lata mig så jag drog igång. :-D Det var verkligen roligt att se resultaten som faktiskt kom ganska fort bara man la manken till. Imorn blir det resten av disken, och sen ska jag städa kylskåp och badrum, och försöka hinna med att dammsuga och skura överallt. :-D Men jag kommer inte bära in borden osv i vardagsrummet innan jag fått ordning på granen. Behöver utrymme om jag ska kunna klä den osv, så därför kommer borden in efter det. Hihi! Blir nog upp med gardinerna imorn oxå föresten. Jag har aldrig satt upp gardiner så vi får väl se hur det här kommer gå. Måste nåla upp dom lite oxå för dom är för långa, men det ska väl inte vara så himla svårt kan jag tro.

När klär ni granen hemma hos er (om ni har någon?) Jag har alltid klätt min kvällen innan julafton. Egentligen skulle jag vilja göra det på själva julaftonsmorgon, men samtidigt vill jag inte missa myset när jag sitter i soffan och kollar på den fina granen där på morgonen. :-P Jag njuter verkligen av allting som jag tycker är fint på jul. Har en sån stor känsla inuti som jag inte ens kan förklara. Men det är härligt!

 

Så jag kan verkligen inte klaga nånting på den här dagen, förutom att jag blev något irriterad förut för en lek på fejjan. Men men, det har iaf gått över nu.

Fryser lite nu, men då kan jag dra på mig mina stora mysiga raggsockar, så blir det bra sen. :-D

Jag vill ha fredag nu så jag kan handla hem mat igen ordentligt, så jag kan börja på mina nya planer. :-D Massa idéer till mig själv nu. Och det är kanon att jag känner mig såhär peppad! Har verkligen kommit nåt gott ur den här månaden! ;-)

Nej nu får ni ha en bra kväll! Ska lägga mig och läsa lite nu tror jag, och sen blir det väl sängen om inte allt för lång tid.

 

Pöss!

  

Av Elinor - 15 december 2010 18:21

Jag bara älskar den här!!!



Hahahahahaha!!!

Ovido - Quiz & Flashcards