BaraElinor

Alla inlägg den 10 december 2010

:-D

Av Elinor - 10 december 2010 22:55


Det blev inte riktigt som jag ville, men jag tycker att Jay är bra med, så jag ska absolut inte klaga! :-D Asbra låt!!! Dreaming people! Kommer att lyssna sönder den ett tag nu skulle jag tro.


Jag har hunnit bli pigg igen så nu vill jag inte sova, eller kan inte.. beror på hur man ser det. Borde egentligen bädda resten av sängen och inte bara ta på nytt påslakan till täcket. Lite svårt att gå och sova om det inte är bäddat sen.

Ja, jag får nog ta tag i det och sen se vad jag hittar på. Blir nog att krypa ihop med min bok. HP 3!

Av Elinor - 10 december 2010 22:39

Hittade Minnahs låt oxå med bättre kvalitet. Så här kommer den. :P


Av Elinor - 10 december 2010 22:01

HIttade en bättre version här... av jays låt. Minnahs verkar inte vara utlagd än... eller så är jag bara kass på att hitta.


Av Elinor - 10 december 2010 21:47

Lite kass inspelning, men det får gå ändå.

Här är vinnarlåten med Minnah:



Och här är den med Jay:



Jag tycker personligen att Minnahs är bäst, men jag tror tyvärr ändå att Jay vinner. Men om Minnah vinner så ska jag lugnt köpa hennes skiva!! (Ja köpa, inte spotifya den)

Sitter och väntar på att det ska börja igen nu så man kan få svaret snart, och så vill jag ju höra låten igen. (bättre kvalitet på tv)

Av Elinor - 10 december 2010 20:54

  

(lånad på www.tv4.se/idol )


Jag sitter faktiskt och kollar på idol nu, trots att jag inte har följt det så himla noga nu under hösten. Jag kollade i början, och min favvis från första stund var Jay, men nu har nästan Minnah gått om. Fast det spelar mig egentligen ingen roll vem av dom som vinner, jag blir glad ändå. :-D

Har lite halvmys såhär ikväll, dels då som sagt med idolfinalen, och sen så har jag bäddat ner mig själv under mitt sköna duntäcke, som jag idag bytt påslakan på så det luktar sådär gott som det alltid gör när man har rena sängkläder. Sen har jag även min vattenflaska inom räckhåll, och en bok och min dagbok. Plus även dosan till tvspelet. :-D Så här finns det möjligheter till att göra något nice av kvällen ändå. Hihi!

Tänker sitta här och njuta nu, och hoppas på att värken i kroppen går över tills imorn för då är semestern över. ;-)

Av Elinor - 10 december 2010 10:58

  


Är igång och tvättar nu äntligen, jag har hur mycket tvätt som helst känns det som. Tror det är 7 maskiner bara för lilla mig. Ujujuj...

Får väl se hur det går med allting. Vet inte vart jag ska hänga allting sen. Men ja, det får bli ett senare projekt.

Jag är så trött så jag tror ögonen ska falla ihop, men som sagt, ingen tid för vila just nu iaf. Kanske får ta och börja städa lite oxå så jag kommer ur dvalan. Men jag är lite mer för att göra en sak i taget. ;-) Så det får nog bli städning efter att jag är klar med tvätten.


Känner mig rörig i huvudet, lite allmänt knas sådär. För mycket som jag tänker på fram och tillbaka. Svårt att reda ut en del tankar, men jag orkar inte ringa och tjata på Lena igen nu. Speciellt inte efter att jag sa till henne på telefonsvaret att hon inte behövde ringa.


Idag är det precis två veckor kvar till julafton och jag har så mycket att göra tills dess. Vill ha mys, sen nästa vecka när jag får pengar så kommer jag nog att handla lite grejer inför jul. Typ som nån julgranssak, lite ljus osv. Myyys!!! Men som vanligt (precis som alla andra år) så längtar jag efter att få sätta upp min gran!!! :-D Det är det bästa som finns just att få klä granen! Och jag måste säga att det är en bonus nu när jag får göra det på två ställen. :-D Klär både mamma & pappas gran, och min egen. Det finns inget som jag tycker är mysigare än just gå och pyssla på kvällen och börja klä granen osv. Men ja, det blir troligen inte förrän en eller två dagar innan julafton. Innan dess kommer bara annat pynt upp. Hihi!


Nej nu orkar jag inte skriva mer...

Ovido - Quiz & Flashcards