BaraElinor

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Elinor - 21 december 2010 22:13

  


Den här bilden stämmer så himla bra! Känner att min blogg håller på att bli så himla tråkig så jag tänkte lägga in nåt lite roligare iaf.


Hoppas att jag ska kunna hitta lite roligare ämnen att skriva om så småningom. Men nu när allting är kaos inför jul så får man stå ut med tråkiga Elinor. Fast jag kan vara ganska tråkig annars oxå iofs. ;-P


Jag är så glad för att jag har vatten i lägenheten igen och kan gå på toa när jag känner för det utan att behöva gå ner i källaren. Uss tycker inte om att vara där nere när det är kvällen. Har aldrig gillat källare. Så ja, jag är glad att slippa helt enkelt.

Nu ska jag gå och sova hade jag tänkt mig, så får jag skriva mer imorn istället.


Men sov sött mina små sockergryn! :-D

Av Elinor - 21 december 2010 11:11

Jag tror jag blir galen... känns som det är hur mycket som helst som ska göras! Och uppepå allting annat, så slutar toan att funka. Går inte att spola nåt alls. Suuuck! Ska det krångla så ska det.

Sitter just nu och väntar på att vaktmästaren ska komma och kolla, så hoppas jag att han kan lösa det sen! Känns ganska viktigt att kunna använda just den...

Haha, det beror säkert på att jag hittade ett extrapris idag så man fick två paket toapapper för 45 kr, så jag köpte två. Därför funkar inte toan nu... hahaha!

 

Men jag känner mig faktiskt lugnare idag än jag gjorde igår. Ska pyssla resten av dagen och se till att det blir fint och rent överallt typ. Passa på att städa badrummet sen och så. Har tagit det värsta så han inte ska dö när han kommer hit sen. ;-)

Har redan idag hunnit med att vara till terapeuten, och sen till banken och hämtat papper, in och handlat sen, och så hämta ut paket. Och hem och upptäcka att toan inte funkar och ringt vaktmästaren. Tycker det är ganska duktigt av mig ändå! :-D

Vill greja mer, men jag vill inte riktigt dra igång med för mycket nu när han ska komma hit. Ser redan stökigt ut överallt tycker jag, så jag behöver inte göra det värre. :-P Hoppas på att det hinner bli färdigt innan jul, för jag ska ha julfint hur mycket jag än kommer få slita. :-D

 

Imorn ska jag till bibblan en sväng oxå och träffa lilla Eva. *glad* ska hinna kopiera lite grejer oxå och sen skicka in pappren till FK. Hoppas de får det i tid...

 

Men nu ska jag kila iväg och se om det finns något litet som jag kan ta mig för. Ha det bra så länge!

Av Elinor - 21 december 2010 11:03



Bara 3 ynka dagar kvar!!! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards