BaraElinor

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Elinor - 19 december 2010 21:44

Jag är en sån fjant! Jag klarade inte av att se den äckliga bilden mer nu. Kunde inte gå in på min blogg för att bilden ploppade upp så nu raderade jag den så jag ska slippa byta blogg. Hahahahaha! Världens mes!

Av Elinor - 19 december 2010 19:00

  


Tänk att så mycket kan rymmas i en så liten bok egentligen! Typ hela mitt liv finns i små sådana där böcker. Har varit lite dålig på att skriva nu det senaste, men annars så kan jag skriva minst 3 sidor om dagen, allra minst. Oftast många fler. :-D

Är det nån av er som skriver dagbok?

Jag måste ha en bok där jag kan skriva, för jag klarar inte av (och bör inte heller försöka) att skriva alla innersta känslor här i bloggen. Man vet ju inte vilka som läser egentligen, och jag vill inte att alla nyfikna nissar ska veta allt om mitt liv. Är speciellt rädd för att en viss person ska läsa och skvallra vidare om det jag skriver till höger och vänster. Så då är det bra att skriva det i min hemliga lilla bok. Som antagligen inte är så hemlig längre eftersom jag har bild på den. Får gömma den om nån kommer hem till mig. ;-P

Jag tror allvarligt inte att jag skulle förlåta den som läste i min riktiga dagbok. ALDRIG! För så gör man inte, och om nån inte kan hålla fingrarna borta från den då, så är dom aldrig mer mina vänner. Då ska vi inte ha något att göra med varandra efter det!


Har ganska mycket just nu, sånt som jag inte kan skriva här, som jag vill skriva i dagboken. Men som jag inte kunnat formulera än. Det är det värsta läget man kan hamna i! Man kan inte skriva det någonstans och bara går och grubblar på allt istället.


Fy vilket himla intressant inlägg... NAAT! ;-) Men ja, nåt ska man ju alltid skriva om. Hahaha!

Av Elinor - 19 december 2010 18:27

  


Jag fryser verkligen, så det börjar nog bli dags att inse faktum att jag måste stänga mina fönster-ventiler som jag har. Sådär, nu har jag äntligen tagit mig för det så jag kan sitta här utan att frysa ihjäl. Blåste verkligen här inne, innan jag stängde dom, man kände hur det drog från alla håll.

Sen var jag ju ännu mer frusen bara för att jag suttit länge med datorn i knät och värmt mig och sen tagit bort den. Hutter!

Av Elinor - 19 december 2010 13:00

  


Det känns bra det här. Skönt att ligga och kika på det här och heja på Sveriges manliga åkare nu. Men mina favvisar är dom kvinnliga, och dom gjorde det väldigt bra tycker jag. Just nu ligger vi 2a men ja, det kan ju ändra sig snabbt i det här...

Jag önskar att jag med kunde hålla på med nån sport och brinna för det så som dom måste brinna för sina sporter. Vore skönt att ha något som är så viktigt, stort och roligt för en, som skidskytte verkar vara för dom här.


Här hemma (eller ja, utanför fönstret) så snöar det för fullt. Har gjort det ända sen jag vaknade, och det verkar ha kommit ganska stor mängd faktiskt. Ibland kan det ju snöa i timmar, men det syns knappt på marken, men här märks det. Så jag är väldigt glad! Jag älskar snön, för jag mår så mycket bättre när det blir ljust osv. Vill bara att den ska ligga kvar oxå, och inte bli nåt jobbigt slask.


Dret nu bommade sverige, två ggr. Men vi ligger åtminstone 3a så det är rätt lugnt. :-D Ja ja, jag vet inte varför jag ens skrev detta inlägget, men men... hahaha, jag känner för att skriva, det kittlar i fingrarna.

:-P

Av Elinor - 19 december 2010 12:08

Jag får färre och färra läsare ser det ut som, och jag vet inte om jag ska ta det som nåt bra eller dåligt. Det är ju lite tråkigt att ingen orkar läsa skräpet jag skriver, men samtidigt så är det skönt för då kanske jag vågar skriva mer rakt ut om saker och ting och inte bara babbla på en massa skit? Ja, man får se...

Jag tror att jag har ett litet löfte till mig själv, kalla det nyårslöfte eller vad som helst, om att jag ska skriva lite mer personligt. Och skriva för att jag vill, inte för att jag känner mig pressad till det för att hålla uppe mina läsare. Det är rätt skönt faktiskt. :-D

 

  


Har skrivit en ganska lång lista igen på allting som ska göras. Men det känns ganska lätt ändå. Fast ja, mycket pausar kommer det att bli.

Men det känns lite som att det kanske får dröja lite för just nu är det skidskytte och det är så himla kul att se på så jag fastnar nog där ett tag. :-D

Jag återkommer sen..

Av Elinor - 19 december 2010 12:01



5 dagar kvar!!!

Ovido - Quiz & Flashcards