BaraElinor

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Elinor - 31 december 2010 23:23

  


Nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre, så nu tänker jag gå och lägga mig trots att det inte är nytt år än.

Men jag hoppas att alla därute har en kanon-natt och att ert 2011 börjar på bästa sätt.

God Natt, så hörs vi när det nya året är här!

Av Elinor - 31 december 2010 22:14

  


Det här är typ det jag ska "lova" mig själv det här kommande året. :-D Mest kommer jag gå efter den sista punkten, för i den så passar ju allt det andra och lite andra saker in oxå. Hehe!

Har suttit och tänkt på det här med löften ungefär halva dagen, och allt kan som sagt sammanfattas till den sista punkten. Och det känns bra! Alla borde göra det lite mer tycker jag! :-D

Kommer nog ett inlägg till innan det blir nytt år! Kommer nog gå och sova ganska snart efter tolvslaget, för jag är redan trött som en gris. ;-)

Av Elinor - 31 december 2010 12:20

nu är jag hemma hos mor o far och sitter och slappar. Tänkt mig att skriva en hel del idag så får man se vad det blir av det! :)

 
Av Elinor - 31 december 2010 10:15

  


Den rubriken kommer nog att återkomma under kvällen och natten sen. :-P

Känns riktigt bra idag även om jag kommer att sakna mina vänner som drar till storstan för att fira. Men känner att jag vill vara hemma när det är som det är och så. Kommer nog att vara hemma ensam på natten när det blir nytt år, men innan dess så är jag nog ett tag hos mor och far.


Tror att jag strax ska dra dit faktiskt, men det blir nog nåt mms-inlägg eller sms-inlägg. :-) alltså senare. haha!

Ovido - Quiz & Flashcards