BaraElinor

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Elinor - 22 december 2010 19:14

  


Jag är något stressad över allting eftersom ingenting har gått som det ska nu dom senaste dagarna. Så imorn blir det MASSOR av grejande, plus att jag måste till bibblan och även handla lite. Sen få ordning här hemma, och sen iväg till mamma och pappa och klä deras gran! Nej jag är inte ett dugg stressad! ;-)

Hoppas på att det blir lika fint som det var idag, och att det kanske är liiite varmare. Vill ta med mig kameran egentligen, men det får nog bli efter jul, för just nu hinner jag ju ingenting.

 

Men jag har faktiskt redan tagit kvällen för idag, för jag klarar inte av att sova annars om jag ska vara så uppspeedad och så. Så nu har jag hamnat här. Jag sitter och skakar i hela kroppen just för att jag behöver göra så mycket och jag inte riktigt klarar det. Men det är smällar man får ta när man inte gör saker i tid.

 

Ja ja, ska kolla på 2 ½ men ett tag nu... sen vet jag inte vad som händer.

Av Elinor - 22 december 2010 09:14



2 dagar!!! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards