BaraElinor

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Elinor - 18 december 2010 21:30

  

(lånad på www.tv4.se/robinson )


Jag är bara så himla glad att Helene inte vann! Hon har varit jobbig hela programmet igenom! Erik gillade jag från början men jag blev lite skeptisk nu när han högg Bang i ryggen. Men ja, han är fortfarande värdig vinnare, för alla har egentligen huggit alla i ryggen så. Och av Helene och Erik, så är det Helene som är den största backstabberskan. :-P


Hur kul inlägg är det när jag måste skriva om tv-program egentligen? ;-)


Nu ska jag snart dra i gång en film, bara jag kommer på vilken jag vill se. Loveactually ligger mig ju lite varmt om hjärtat, och sen andra julfilmer. Jag älskar filmer som visas kring jul, jag kan se dom hur många ggr som helst. Köpte ju några nya julfilmer nu för ett tag sen, så det kanske blir "Nu är det jul igen 3", eller "Polarexpressen" (som jag faktiskt aldrig sett) eller "Tomten är far till alla barnen". Eller så väntar jag lite med dom och ser en Beck istället? ;-P

Japp, det är nog bra med Beck, då kan jag skriva lite samtidigt, typ lista på vad som ska göras imorn och dagbok och kanske nåt mer blogginlägg.


:-D

Av Elinor - 18 december 2010 16:39

Det här är min favorit julfilm! Jag försöker se den varje jul bara för att jag tycker den är så himla bra!




Ovido - Quiz & Flashcards