BaraElinor

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Elinor - 25 december 2010 21:38

Det blev inte så himla många bilder under julen som jag hade tänkt. Glömde helt bort det om jag ska vara ärlig. Men imorn kväll (tror jag) så ska jag ta kort på mina julklappar som jag fick. :-) Är jättenöjd med dom, och har som jag skrivit tidigare, haft en jättebra jul.

Idag så har jag visserligen haft väldigt mycket ångest fast jag vet inte varför. Jag har så ibland. Och så har jag spytt oxå (ofrivilligt) så jag försöker att bara ta det lugnt nu, och vila mig. Är så himla stressad, så min hjärna vill inte vila, utan snurrar om och om igen. Har tankar inför framtiden som jag tänker på mycket just nu och även sånt från förr som gnager mer än det borde.

Men jag vet ju att terapeuten ringer mig typ på måndag så då får jag ur mig en del hoppas jag på. Vet inte om jag nöjer mig med att prata i telefon eller om jag ska be om en tid, men det märks väl hur jag mår på måndag. För annars är det ju bra med mig fast jag tänker för mycket. Tror det alltid varit mitt problem. Jag grubblar alldeles för mycket på saker som egentligen inte spelar någon roll, men men, det blir nog bra.

 

Jag har inte tagit kort på min fina städade lägenhet heller. Vet att det var en person för länge sen som bad om att få se hur det ser ut hemma hos mig... kanske kan jag visa lite grann. :-) Nej jag kommer inte på något jag vill skriva om just nu så det är lika bra att lägga ner igen... har starka funderingar på att skaffa en ny blogg och börja om. Men jag vet inte det heller...

Av Elinor - 25 december 2010 13:17

spenderar dagen hos mor o far idag oxå. Känns mys med allting! På mkt bra humör! :-D finns det nåt bättre än jul?

 
Ovido - Quiz & Flashcards