BaraElinor

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Elinor - 17 december 2010 12:22

Idag blev det lite shoppat inför julen och sådär. :-D Köpte mig lite julgransljus, lite tomtar till prydnad och till julgranen, och lite medicin. Så nu är det bara maten som är kvar, men först måste jag städa kylskåpet. :-P Troligen blir det så att jag handlar ikväll, eller nåt sånt. Så jag slipper springa nu tidigt. Fast man får se, dom stänger ju inte förrän kl 22 så det borde jag ju hinna.


        

     


Ja inte för att det syns på bilderna, men den fågeln på mittenbilden är stoor och dom andra två fåglarna är småfåglar. :-D Sen har jag mellanstora oxå som jag inte har fått upp än. :-P

Blev lite trött på personalen när jag var och köpte mina julgransljus. Jag sa vad jag ville ha, men endera är jag väldigt dålig på att förklara eller så var helt enkelt personalen puckad. Dom försvann i evigheter, fast jag redan hade hittat de ljusen som jag ville ha, men dom verkade ju inte vilja förstå. Förklarade hundra ggr kändes det som och dom såg ändå ut som fågelholkar. Suck, men viktigast, jag hittade iaf de jag ville ha, även om dom var lite dyra och sådär.

Men ja, träffade lite folk på stan som jag känner oxå, så det var kul att få prata lite med alla möjliga. Speciellt Christer, för honom har jag inte sett på aslänge, så det var nice att prata ikapp.


Nu ska jag vila ögonen lite, varit vaken sen 4...

Av Elinor - 17 december 2010 09:04



Bara en vecka kvar!!! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards