BaraElinor

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Hittade lite kort...

Av Elinor - 6 januari 2011 21:05

Jag var hemma hos mamma och pappa förut och hittade en massa foton från förr. Blev helt nostalgisk. La in några av dom på fejjan, men nu tänkte jag att jag kanske lägger in lite här med. :-D Dom är fotade av foton, så det är inte världens bästa kvalitet. Men man får stå ut.


  

Har ingen aning om hur gammal jag är här, men jag har lyckats klä upp mig med smycken iaf. Och jag ser ungefär lika bekväm ut i det då som jag gör nu för tiden. :-P


  

Jag och allra bästaste vän. (och mitt kusinbarn) när jag fyller två och han alltså fyller 3.  :-D Vi kom tydligen bra överens redan då. hihi!


  

Här är samma tillfälle som ovan, med min kusin, som oxå fyller 3 här. Typ..


  

Och såhär glad är man när man firar sin första födelsedag!


  

Troligen jul, och jag ser inte ut att tycka att det är jättebra. Roliga är att jag fortfarande använder samma min när det är nåt jag är skeptisk till.


  

Påsk-kärring har jag oxå varit en gång i tiden.


  

Här är jag och mina kusinbarn. Och jag var en allmänt elak skitunge när jag var liten. Alltid elak mot stackars Linda.


   'Jag ser inte om jag fyller 6 eller 7 år, men det är nåt sånt iaf.


  

Haha, jag kommer verkligen ihåg när jag bestämde mig för att klä på mig så många kläder som jag kunde, och sen dom allra snyggaste brillorna till det. Det är sådana där brillor som man kan ligga ner och genom speglar ändå se tvn. Hehe!


  

Hahahaha, jag skrattade halvt ihjäl mig när jag såg detta kortet i albumet hos mor och far. Ser så överdrivet fjollig ut. :-D


  

Här fyller jag 6 år så det måste varit sju på förra födelsedagsbilden. Syns det att jag har fått smink i present eller? Sånt där litet kit som nästan alla knattar hade då.


  

Ja, sminkning var det... redan då var jag grym på det. ;-)


  

Jag gillar den här bilden på mig själv.. en gång i tiden var jag ju nästan söt. :-) Det gick tyvärr över sen. Men det är ju tur att det åtminstone finns bildbevis.


  

Karneval var oxå roligt när man var liten. Gick med Blomman och vi var korsspindlar. Så snyggt! :-D


Jag ska se om jag hittar fler någon gång... eller om jag kanske skriver lite kring dom nån annan gång. :-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elinor - 14 mars 2012 17:04


Jag kunde inte sova inatt, inte alls... vilket jag antar beror på att jag slutat med en medicin och dom sa att det kunde bli så. Men iaf så orkade jag inte sitta hemma imorse för jag skulle aldrig orka ta mig iväg om jag lyckades somna en stund då. S...

Av Elinor - 12 mars 2012 12:01

såhär härligt såg det ut i morse när jag väntade utanför jobbet. Gött! Och nu sitter jag och ska strax käka. Sen får jag se om jag orkar städa lite till eller om det blir slapp. :-D Ska iaf bli riktigt gött med mat! Riktigt riktigt gött......

Av Elinor - 11 mars 2012 15:46


Okej, jag har bestämt mig för att lägga ut en bild på mitt sovrum som det såg ut innan. Stökigt är det så jag får skämmas lite. Men det kan jag behöva. ;-P Har iaf möblerat om lite grann idag men har lite kvar att göra, så nu blir det bara en före bi...

Av Elinor - 10 mars 2012 10:18

så var man pigg och allert då. :-D testar mest om detta funkar... :-p ska skutta in i duschen strax, sen rota fram lite grejs till ikväll... Pöss på er!...

Av Elinor - 9 mars 2012 15:39

Jag kanske borde skapa en ny kategori med namnet "Dagens klantighet" för jag tycker att jag blir mer och mer klantig för varje dag som går. Ett exempel (som jag varnar för att det är mer info än någon behöver!  ) är att jag den senaste veckan MINST...

Ovido - Quiz & Flashcards