BaraElinor

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Elinor - 21 januari 2011 23:13

  

Har skapat en ny kategori där jag ska skriva upp om jag har några mål och sånt som jag vill uppnå och hur jag ska lyckas.

Just nu har jag bara ett stort mål som jag tänkte skriva upp.


Mitt mål är att jag innan (eller senast den) 1/2-2012 ska ha gått ner i vikt så att jag är under 100 kg. :-) Det är typ 13,5 kg kvar så väger jag 99,9 kg. :-) Så 14 kilo ungefär från och med nu (eller på måndag, för då börjar jag på riktigt igen)


Jag kommer att återkomma med delmål troligen, men jag är nöjd såhär långt. :-D

Seg

Av Elinor - 21 januari 2011 16:26

  


Idag har jag inte varit lika pigg, men jag har iaf varit ute en del idag... minst tre ggr. :-) Trodde dock att jag skulle hoppa in i en bil och strypa en gubbe på ica-parkeringen. Jag blev så arg på idioten som inte kunde några trafikregler och som typ körde aaaaslångsamt, och så försökte jag gå förbi honom, då svängen idioten och kör lite fortare så jag inte kan gå förbi. Sen börjar han köra långsamt igen. Gubbar borde inte få ha bil, det är min teori. Jag tog saken i egna händer och pekade nästan finger åt honom blängde ilsket och då verkade han fatta hinten faktiskt. Blir fruktansvärt trött på sånt där, och jag vet att han gjorde så för att han pratade i telefon när han körde bil. Idiot!!!

Så nu har jag fått ut lite av min gnällighet. Nu känns det bättre. :-)

Har inte blivit nån städning idag, varför vet jag egentligen inte, men jag är väl för seg för att ta tag i någonting. Kanske får bli imorn, det återstår att se.

Ska ta med mig Mad till Kvarnis (erikshjälpen) och kolla lite där för jag har en idé om en grej jag vill pyssla med så jag ska kolla efter material där. Jag kanske inte kommer att få till någonting alls, men jag vill iaf ha testat. :-D Men får se om dom har något som passar oxå. Jag tillåter mig själv att göra av med max 100 kr där så får man se... kanske blir riktigt bra. :-)


Bilden jag har till det här inlägget är från 2006, och som ni ser var jag en aaaaning smalare då. :-P Hoppas på att kunna nå dit igen, men jag har inte bråttom. Varför jäkta fram någonting när jag kan ta det lugnt och lära mig av livet helt enkelt. Komma i ordning och så med alla tankar och övervinna alla hinder jag satt upp för mig själv. :-D

Har funderat på att kolla lite på kurser på uni, alltså inför framtiden, men det ska ajg nog inte göra idag. Det får bli längre fram så jag inte stressar mig själv. :-D

Jag har ett flow i mitt liv just precis nu, och jag hänger fast i det så länge som jag bara kan. Hihi!

Ovido - Quiz & Flashcards