BaraElinor

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Elinor - 8 januari 2011 20:32

  


Jag blir så trött på att det alltid ska vara något fel på mig!!! Jag har ont i skallen och har haft det i två dagar nu. Blir bara trött och grinig. Och så tar jag alvedon (idag) och det hjälper inte ett skit. Och då tog jag ändå två... Jag kan lika gärna äta sockerbitar för det gör ingen skillnad med sådana tabletter. Enda som funkar lite är ipren. Vill inte behöva äta tabletter för det hela tiden, men hur kul är det att få så ont så man håller på att spy? ***** dret!

Hoppas på att det kommer att gå över tills imorn, så jag får må bra nånting den här helgen.

Av Elinor - 8 januari 2011 12:07

  

Jag vet att jag har använt den här bilden redan, men det ser ungefär likadant ut idag när snön yr åt alla håll. :-D Lite synd att jag inte orkade ut igår när det var soligt och fint på all snön osv. Men ja, jag gillar när snön faller oxå för det är så himla fint att kolla på.


Jag lyckades sova till kl 11 idag! :-O Jag sover hur mycket som helst ju. Måste vända rätt mitt dygn igen så jag orkar gå upp tidigare. Vill få ut mer av dagarna än att sova bort dom. Men det är svårt för jag blir sjukt trött när jag går upp tidigt. Får skaffa mig bra rutiner tror jag så ska det nog ordna sig.


Nej jag orkar inte blogga.. jag har bloggtorka mer än vanligt så jag skriver mest samma sak hela tiden.

Ovido - Quiz & Flashcards