BaraElinor

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Elinor - 18 januari 2011 12:17

  

Nu vill mina ögon ramla ihop igen. Men jag får inte sova förrän ikväll nu! Har tvättat två maskiner, har två igång och sen två kvar. Men det går rätt fort så jag slipper springa upp och ner. Eller åka är väl mer rätt eftersom jag tar hissen.

Funderar på att gå ut och gå en sväng sen, men jag vet inte om jag orkar det heller. Imorn ska jag ju till bibblan oxå och skriva ut lite grejer som jag vill ha på papper, typ träningsprogram osv. :-D

Av Elinor - 18 januari 2011 10:05


Vaknade imorse av att klockan ringde och har sovit typ hela natten trots att jag sov hela dagen igår nästan. Idag pallrade jag mig upp och gick till terapeuten och jag vet inte om jag sa så himla mycket egentligen, men det känns mycket bättre nu efteråt iaf.

Jag gick och handlade lite, och nu så kan jag andas ordentligt igen, jag känner mig piggare och gladare än jag gjort på flera dagar.   Så nu ska jag hålla fast vid det och börja sortera min tvätt eftersom jag ska ner i tvättstugan om typ en timme, lite mindre.

Tänk att ett samtal med en människa kan betyda så himla mycket och göra sådan skillnad. Efter att jag varit hos henne så känner jag mig mer levande, mer uppåt, mer redo att möta dagen.


Vad gillar ni min bild? Jag har lånat den av Anna, som jag har tipsat om tidigare. Tyckte den var så himla bra, så jag var bara tvungen att slänga upp den. Och lite passade den ju faktiskt in. Hehe.

Men ja, jag kommer skriva mer under dagen, nu blir det att ta hand om tvätten.

Ovido - Quiz & Flashcards