BaraElinor

Alla inlägg den 7 januari 2011

:-(

Av Elinor - 7 januari 2011 16:28

 

 

Oavsett vad jag gör så kommer det ALDRIG att vara tillräckligt!!! :-(

Av Elinor - 7 januari 2011 09:50

  

Har varit vaken ett tag nu egentligen, men jag har försökt att somna om. Blev väckt av ett jättebrak kl 5 imorse. Hjärtat bankade hårt så jag trodde revbenen skulle gå av. :-P Sen insåg jag ju att det var all snön som rasade av taket. Det var inte ett roligt sätt att vakna av kan jag säga.


Är lite kluven idag på vad jag ska hitta på. En del av mig vill gå ut eftersom det är ganska fint väder idag. En annan del av mig vill slappa och ligga och läsa hela dagen och bara mysa. Och en tredje del vill att jag ska städa och få fint omkring mig. Lutar åt det andra måste jag säga. Hahaha! Jag är så lat...


Jo det får bli jag och min bok idag. :-D Är ju i 5e HP-boken nu. Niiice!!

Ovido - Quiz & Flashcards