BaraElinor

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Elinor - 3 januari 2011 21:47

Jag kommer räkna viktens minus från när jag vägde som mest, och skriva upp det, och sen även skriva upp hur mycket minus (eller plus) det varit sen förra veckans vägning.

Det blev inga mått idag för jag hann (läs:orkade) inte. Men det kommer nån gång under veckan det oxå. :-)


Vikt : 114,0 kg

Viktskillnad: -0,3 kg

Totalt: -6 kg

 

Alla minus är bättre än inget minus alls. :-D Hoppas på att ta mig under 114 tills nästa vecka så jag kan få känna mig lite bättre till mods. :-D

Av Elinor - 3 januari 2011 21:36

Jag hittade en bild på mig själv (ovanligt nej kanske inte) på mitt minneskort till kameran. Den är tagen på nyår, det skumma är att hela dagen så stod mitt hår lite upp och var lite snyggare. Men när jag tar bilden så ser håret ändå ganska platt ut. Illa att man aldrig kan få se normal ut på någon bild. Men här kommer jag iaf.


  


Är verkligen jättebesviken på det här kortet, för jag såg mycket finare ut än vad den här bilden ger det rättvisa. :-( Varför kan inte jag bli fin på kort längre? Om jag nu någonsin har blivit det. Usch! 


Av Elinor - 3 januari 2011 17:15

  


Jag trodde verkligen inte att det här spelet skulle vara sådär jättekul, men det var det!!! Helt sjukt roligt att försöka hänga med och göra alla danssteg.

Kan inte direkt säga att jag är duktig på det, men roligt hade jag ändå. Och jag kommer fortsätta med det här för shit vad trött jag blev. :-D Och VARM!!!

Lugnt att det får en femma av fem möjliga!

Har du inte testat och har ett Wii och du vill röra lite mer på dig eller bara ha kul, så tycker jag att du ska testa det här.

*tumme upp*

...

Av Elinor - 3 januari 2011 13:50

Idag blir det nog ganska dåligt med bloggning... Jag är så trött så jag vet knappt var jag ska vända mig. Ögonen vill ramla ihop.

Men jag kanske bloggar mer ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards