BaraElinor

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Elinor - 31 januari 2011 21:05

Här kommer då veckans vikt. Jag är ganska nöjd... :-D


Vikt: 112,3 kg (-1,3 kg)

Totalt: -3,7 kg (-7,7 kg)


Wohoo, jag klarar ju det lite långsamt och säkert. Me like a lot! Nästan 8 kilo ner från min högsta vikt känns ju inte illa alltså. Jag är riktigt stolt över mig själv! Nu är det bara att hänga i och fortsätta på den bra vägen. :-D

Jag tror det här blir superbra, och jag känner mig verkligen taggad på att försöka ta tag i mig själv lite mer! :-)

Av Elinor - 31 januari 2011 20:43

  


Alltså jag älskar verkligen ägg, men idag så blev jag kinkig. Jag är sån att jag blir jättenervös på mat som utgångsdatumet är passerat. Mina ägg hade gått ut för två dagar sen och jag kokade dom och dom luktade inte konstigt, dom smakade inte konstigt eller nånting sånt. Men nu har jag inbillat mig att jag mår illa pga att dom var lite gamla. Så nu sitter jag här och surar lite över mitt fejkillamående. :-P


Annars mår jag okej idag. Man ska inte klaga, jag är lite småorolig, men säg när jag inte är det?! Händer mycket på en gång nu, men jag vill inte skriva om allting. Men ja, man blir som sagt orolig och nervös... Hoppas att det ska bli så bra som det bara kan bli när det är klart!


Har varit hemma hos pappa och mamma nästan hela dagen idag. Från typ halv 12 till 18. Tycker om att vara där och jag ska dit imorn med är det tänkt. :-) Efter att jag varit hos terapeuten, och det känns oxå väldigt viktigt! Har så himla mycket att babbla om nu, så jag får se om jag hinner med allting imorn. :-) Annars får jag väl ta och skriva ett brev eller något i den stilen. Ja ja det blir nog bra. Jag vill skriva massor egentligen men jag ska fundera på hur mycket jag kan skriva utan att försäga mig. :-)


Pöss! 

Ovido - Quiz & Flashcards